اخبار
کد خبر : 8594 ۱۳۹۸/۰۷/۱۰   ۲۳:۰۲:۱۳

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی خبر داد؛
پایان مهرماه؛ مهلت تعیین شده برای بخشودگی جرایم قابل بخشش

 

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی از مهلت تعیین شده برای بخشودگی 100 درصدی جرایم قابل بخشش مالیاتی تا پایان مهر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش نای قلم، حسن کوماسی در جلسه با کارکنان مالیاتی مرکز ارومیه که با هدف بررسی عملکرد و برنامه ریزی جهت تامین و تحقق درآمدهای مالیاتی در شش ماهه دوم امسال برگزار شد، بر هم افزایی و کار تیمی برای تحقق اهداف پیش بینی شده تاکید کرد .

وی با اشاره به مانع تراشی های موجود بر سر راه فروش نفت در سطح بین الملل  و وظیفه سنگین سازمان مالیاتی برای جبران کسری بودجه، گفت: سازمان مالیاتی در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی قرار دارد.

  کوماسی با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال رشد 38 درصدی وصولی مالیات در استان را شاهد بودیم، افزود: در این مدت توانسته ایم 84 درصد از درآمدهای پیش بینی شده در استان را محقق کنیم.

مدیرکل دستگاه مالیاتی استان در ادامه، رویکرد موجود برای وصول معوقات کارت های بازرگانی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: عزم جزم سران قوا برای مبارزه با فرار مالیاتی و تعامل و همراهی مجموعه دستگاه های ذیربط، موجب شده که رویه و رویکرد نسبت به وصول معوقات کارت های بازرگانی اجاره ای که قبلا لاوصول تلقی می شد، تغییر مثبت پیدا بکند.

وی افزود: میزان معوقات مربوط به کارت های بازرگانی در استان 2 هزار میلیارد تومان البته بدون احتساب جرایم است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا