اخبار
کد خبر : 8590 ۱۳۹۸/۰۷/۱۰   ۲۱:۳۰:۱۴

بازرس کل استان آذربایجان غربی خبر داد؛
تدوین راهبردهای جدید نظارتی در استان

 

بازرس کل آذربایجان غربی گفت: راهبردها و بسته‌های جدید نظارتی برای شش ماهه دوم سال جاری تدوین شده است.

به گزارش نای قلم، محمودرضا مهرورز در گفتگویی اظهار کرد: جلوگیری از فرارهای مالیاتی، توجه به شبکه بانکی، گمرکات و مناطق آزاد از اولویت‌های اصلی بازرسی کل استان در بحث اقتصادی است و در این رابطه بسته‌هایی نیز تدارک دیده شده است.

وی بر لزوم تعامل بیشتر مسئولان به‌ویژه مدیران اقتصادی با حوزه نظارتی تأکید کرد و افزود: متأسفانه در شبکه بانکی تعاملی وجود ندارد که یا متوجه این امر نبوده و یا خود را فارغ از نظارت می‌دانند.

بازرس کل استان با تأکید بر اینکه با کسانی که دستشان در جیب مردم است و بیت‌المال را غارت می‌کنند، جدی‌تر برخورد خواهیم کرد، اظهار داشت: بحمدالله همکاری بسیار خوبی بین دستگاه‌های نظارتی و قضائی استان وجود دارد.

مهرورز با اشاره به اینکه در شش ماه ابتدایی سال جاری، حدود 240 مورد پیشنهاد اصلاحی به ادارات استان ابلاغ‌شده است، گفت: همچنین در این مدت ۲۶ مورد بازرسی برنامه‌ای و ۵۴ مورد بازرسی موردی از دستگاه‌های اجرایی استان انجام‌شده، همچنین و یک مورد بازرسی فوق‌العاده در مورد موضوع سیل انجام‌شده است.

وی افزود: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۶۴۲ مورد شکایت از مجموع دستگاه‌های اجرایی استان به سازمان بازرسی واصل‌شده و همچنین ۸۶ مورد تذکر در جهت اجرای صحیح قانون داشتیم و بر ۹۰۹ مورد مناقصه نظارت صورت گرفته است.

وی اولویت اصلی سازمان بازرسی کل استان را پیشگیری و حمایت از مدیران خادم، سالم، جهادی و توانمند در شرایط جنگ اقتصادی فعلی عنوان کرد و گفت: حمایت و پشتیبانی خود را از مدیران جهادی که تقوا و خدمت صادقانه را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند، اعلام می‌داریم.

مهرورز با اشاره به در اولویت بودن حل مشکلات و مسائل معیشتی مردم در قوای سه‌گانه گفت: بازرسی کل، در راستای پیشرفت و توسعه استان با کمک به تسهیل امور در دستگاه‌های اجرایی، راه را برای خدمت‌رسانی باکیفیت زیر سایه قانون باز می‌کند و در این مدت نیز سعی داشتیم با تذکر به‌موقع به دستگاه‌ها و مدیران، بسیاری از مشکلات به حداقل برسد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا