اخبار
کد خبر : 8585 ۱۳۹۸/۰۷/۰۹   ۲۲:۳۲:۴۶

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
برق، جان زن 32 ساله را گرفت


فرمانده انتظامي میاندوآب از مرگ زن 32 ساله بر اثر برق گرفتگي در اين شهرستان خبرداد.

 به گزارش نای قلم، سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفتگویی در تشریح این خبرگفت: روز گذشته حادثه برق گرفتگي منجر به فوت در روستای حسن کندی شهرستان میاندوآب به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام، كه بلافاصله ماموران به همراه نيروهاي امدادي به محل اعزام شدند.

وي افزود: بررسي هاي اوليه ماموران حاكي از آن بود كه زن 32 ساله هنگام كار با وسایل برقی منزل دچار برق گرفتگي شده و اقدامات درماني نيروهاي امدادي نيز مثمر نتيجه نبوده و اين زن متأسفانه در محل جان خود را از دست داده است.

این مقام ضمن ابراز تاسف از وقوع اين حادثه خاطر نشان كرد: جسد براي انجام مراحل قانونی به سردخانه انتقال يافت.

فرمانده انتظامي میاندوآب در پایان از شهروندان خواست هنگام كار با دستگاه هاي برقي، موارد ايمني را رعايت کرده تا شاهد وقوع اينگونه حوادت تلخ نباشيم.

*کشف 800 عدد گوشی تلفن همراه در میاندوآب

فرمانده انتظامي استان، از توقیف سواری سمند و کشف 800 عدد گوشی تلفن همراه قاچاق در میاندوآب خبر داد.

 به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم نیا در گفتگویی اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی شهید "محمد نژاد"، حین كنترل خودروهاي عبوري در محور "میاندوآب- تبریز" به یک خودروی سمند، مشكوك و آن را متوقف كردند.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: در بازرسي از خودرو سمند، 800 عدد گوشی تلفن همراه قاچاق كشف شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش آنها یک میلیارد و 500 میلیون ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي استان آذربایجان غربی تصریح كرد: در این رابطه یک دستگاه سواری توقیف و یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

*یک کشته و 2 مجروح بر اثر برخورد تویوتا و تراکتور

رئیس پلیس راه استان از یک کشته و 2 مجروح بر اثر برخورد یک دستگاه تویوتا با تراکتور در محور "ارومیه- سلماس"، خبر داد.

 به گزارش نای قلم، سرهنگ علی سعیدی در گفتگویی اظهار کرد: برابر اعلام فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور "ارومیه- سلماس"، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه گروه های امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

اين مقام انتظامي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد که اين تصادف بين یک خودرو تویوتا و تراکتور رخ داده است.

وي با اشاره به اینکه در اين حادثه دلخراش، راننده تراکتور به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شد، تصريح کرد: راننده تویوتا و سرنشین تراکتور مصدوم که به کمک ماموران امدادي جهت مداوا به بيمارستان منتقل شد.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي خاطرنشان کرد: کارشناسان پليس راه، علت اين حادثه را بی احتیاطی و عدم توجه به جلو از سوي راننده تویوتا اعلام کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا