اخبار
کد خبر : 8580 ۱۳۹۸/۰۷/۰۹   ۲۱:۲۰:۴۸

در جلسه شورای مدیران تاکید شد؛
پایش مستمر کیفیت آب شرب در روستاهای استان

 

پایش مستمر کیفیت آب شرب در روستاهای استان در جلسه شورای مدیران شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش نای قلم، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی با تبیین اهمیت کیفیت آب شرب، پایش مستمر و برنامه ریزی شده کیفیت آب آشامیدنی در روستاها را مورد تاکید قرار داد.

علیرضا رضوی گفت: کیفیت آب شرب خط قرمز شرکت آب و فاضلاب روستایی است و در این رابطه نباید از هیچ تلاشی دریغ شود.

وی با تشریح محدودیت های منابع تامین آب شرب از حاضران در جلسه خواست با حساسیت تمام، مدیریت عرضه و تقاضا را در برنامه های خود لحاظ کنند.

حضور مدیران و کارشناسان بهره برداری در روستاها در فصول مختلف و مواقع بحران، تعامل بیشتر با شبکه های بهداشت، کاهش دوره وصول قبوض آب مصرفی، رعایت کامل شرایط پیمان، مهندسی هزینه پروژه ها، نظارت دقیق بر عملکرد کمی وکیفی مشاوران و برنامه ریزی های لازم برای حفظ و حراست از تاسیسات آبرسانی از جمله تاکیدات مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی در این جلسه بود.

بررسی وضعیت عملکرد امور مشترکان در شش ماهه اول سال جاری و اتخاذ تصمیم های لازم در خصوص مانده بدهی مشترکان، بدهی به ازای هر مشترک، دوره وصول و بررسی مسائل و مشکلات شهرستان ها از جمله موارد مهم مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا