اخبار
کد خبر : 8576 ۱۳۹۸/۰۷/۰۸   ۲۱:۴۵:۵۰

تکذیب سرقت مبلغ قابل توجه ارز از منزل نماینده مجلس؛
نماینده خوی به سوالات خبرنگاران درباره‌ سرقت از منزلش پاسخ نداد

 

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی به سوالات خبرنگاران درباره‌ سرقت از منزلش پاسخ نداد.

به گزارش نای قلم به نقل از ایسنا، سیدتقی کبیری در حاشیه جلسه علنی صبح امروز دوشنبه مجلس دقایقی در جایگاه خبرنگاران حضور پیدا کرد اما حاضر به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران رسانه‌های رسمی نشد.

وی تنها به یک مصاحبه تلویزیونی با شبکه خبر اکتفا کرد، اما سوال و ابهام خبرنگاران خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها درباره‌ی منشاء پول سرقت شده از منزل وی و علت نگهداری آن در منزل را بی پاسخ گذاشت.

کبیری به خبرنگاران گفت که در این باره بیانیه‌ای صادر کرده و خبرنگاران می‌توانند به آن رجوع کنند اما پاسخ سوال خبرنگاران را نداد.

در این اطلاعیه آمده است: خبر سرقت مبالغ قابل توجهی ارز و ریال از منزل یک نماینده مجلس کذب محض بوده و صرفا تعدادی اسناد و مدارک به همراه مقداری طلاجات شخصی و اندکی وجه نقد مورد سرقت قرار گرفته که هیات رئیسه مجلس در جریان امر هستند.

اطلاعیه دفتر "سیدتقی کبیری" با بیان اینکه پرونده ای در این باره توسط پلیس آگاهی تهرانتشکیل شده است، خاطرنشان کرد: شایعه پراکنی و تخریب شان نمایندگی مردم و تضعیف جایگاه مجلس شورای اسلامی و ایجاد فضای بی اعتمادی نسبت به خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی توسط برخی افراد و بلندگوهای احزاب مخالف شناسنامه‌دار روشی منسوخ و دارای سابقه دیرینه است.

گفتنی است، در یکی دو روز اخیر خبری در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد که از سرقت مبالغی یورو و وجه نقد از منزل سید تقی کبیر نماینده خوی و چایپاره حکایت می کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا