اخبار
کد خبر : 8566 ۱۳۹۸/۰۷/۰۷   ۲۰:۳۴:۱۸

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
برخی مسوولان وارد زمین بازی دشمن شدند

 

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: برخی مسوولان آگاهانه یا ناآگاهانه وارد زمین بازی دشمن شدند و بر علیه ارزش های یک ملت اقدام کردند.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی پیش از ظهر امروز در آئین بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در دانشگاه فرهنگیان سلماس برگزار شد، اظهار کرد: این موضوع مصداق بارز نفوذ است چرا که دشمن به واسطه دست نشانده های داخلی به دنبال زدودن فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی از فرهنگ ایران اسلامی است.

وی در ادامه تصریح کرد: یک مجلس انقلابی و در طراز انقلاب اسلامی هیچ زمانی زیربار برجام و تعهداتی مشابه آن نمی رود.

سرایی متذکر شد: در مدت اخیر شاهد حذف نام شهدا از کوچه پس کوچه های شهر بودیم که این روند از تهران آغاز شده و به سایر شهرهای کشور سرایت کرد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: پس از حذف نام شهدا از کتاب های درسی، امروز اقداماتی از این دست را شاهد هستیم که تاسف آور بوده و در صورتی که مقابل آن نایستیم استحاله فرهنگی را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به ناتوی فرهنگی هشدار دادند، گفت: امروز دشمن که می بیند در عرصه نظامی و جنگ سخت نمی تواند کاری از پیش ببرد خاکریزها را به میدان اقتصادی و فرهنگی کشانده است.

سرایی خاطرنشان کرد: این اقدامات چه از سر جهل، لجاجت باشد یا اینکه به صورت سهوی رخ دهد، قلب خانواده شهدا را به درد می آورد.

وی ضمن تقدیر از ملت بیدار و همیشه در صحنه و بابصیرت ایران اسلامی، اظهار کرد: به واسطه آگاهی و واکنش به هنگام و هوشمندانه مردم این توطئه در نطفه خفه شد.

 مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، حذف نام شهدا از سطح شهرها را یک کار حساب شده و برنامه ریزی شده دانست و اضافه کرد: اگر چنین اقداماتی را اتفاقی و کج سلیقگی تصور کنیم، ساده انگاری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: یک مجلس انقلابی و در طراز انقلاب اسلامی هیچ زمانی زیربار برجام و تعهداتی مشابه آن نمی رود.

سرایی با بیان اینکه برجام مشکلات متعددی را به ویژه در زمینه معیشت برای مردم به بار آورده است، گفت: پاسخگوی این سری مسائل چه کسی است.

وی با بیان اینکه یک مجلس انقلابی وزرا را پای کار کشیده و از آنها رفع مشکلات مختلف را مطالبه می کند،گفت: متاسفانه در حال حاضر چنین رویکری را از طرف نمایندگان مجلس نمی بینیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا