اخبار
کد خبر : 8555 ۱۳۹۸/۰۷/۰۶   ۲۰:۴۶:۵۰

رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان غربی مطرح کرد؛
ساماندهی ورزشکاران ناشنوا در دستور کار هیئت استان

 

رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان غربی گفت:‍ ساماندهی ورزشکاران ناشنوا در دستور کار این هیئت است.

به گزارش نای قلم، عبدالسلام معروفی در گفتگویی با برشمردن برنامه‌های اجرا شده در این هیات از اردیبهشت ماه امسال تاکنون اظهار کرد: برای نخستین بار امسال، هیئت ورزش‌های ناشنوایان با همکاری انجمن برنامه مشترکی برای قدردانی از این قشر برگزار کرد و ما نیز تلاش داریم برخی از مشکلات ناشنوایان استان بخصوص ورزشکاران ناشنوا را حل کنیم.

وی خواستار حل مشکلات معیشتی و اشتغال ورزشکاران ناشنوا، اختصاص تسهیلات کم بهره و ایجاد مجتمع آموزشی این قشر در سطح استان شد و گفت: به رغم آنکه این هیات از کمترین اعتبارات در بین هیات‌های ورزشی برخوردار است در طول چند ماه گذشته برنامه‌های زیادی برای ساماندهی مشکلات و حل چالش‌های پیش روی ورزشکاران انجام داده است.

او  برگزاری اولین برنامه مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور استاندار و مسوولان استانی و شهرستانی، برگزاری اولین مراسم تجلیل از پیشکسوتان مدال آور، تهیه بانک اطلاعاتی ورزشکاران، اقدام برای بیمه کردن ورزشکاران جامعه هدف، اعزام ورزشکاران به اردو‌ها و مسابقات ملی، فعال سازی بعضی از رشته‌های ورزشی، برگزاری جشنواره ورزشی در چند رشته و ... از جمله برنامه‌های شاخص هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان غربی در چند مدت گذشته شد.

معروفی ضمن تقدیر از همکاری برخی از ادارات از جمله استانداری، ورزش و جوانان، بهزیستی، آموزش استثنایی، هیئت‌های ورزشی، مدیریت شهری و ... تأکید کرد: حل مشکلات پیش روی ورزشکاران و جامعه هدف نیازمند همراهی همه مسوولان کشوری و استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا