اخبار
کد خبر : 8553 ۱۳۹۸/۰۷/۰۵   ۱۶:۴۹:۵۶

امام جمعه ارومیه:
عدم پرداخت حقوق برخی از کارگران پیگیری شود

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: عدم پرداخت حقوق برخی کارگران و کارکنان دستگاه‌ها باید پیگیری شود.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مدیران همانند رییس سابق کمیته امداد اقدام کنند که طبق دستور ایشان ابتدا حقوق کارگران و سپس مدیران و معاونان پرداخت می‌شد.

وی افزود: در ادارات هم باید این‌گونه اقدام شود و مشکلات کارگران و کارکنان جزء مورد توجه و پیگیری باشد.

امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: مسئولان در خصوص کشاورزی و به ویژه سیب چاره‌اندیشی کنند و نسبت به خرید منصفانه محصولات اقدام کنند.

وی اضافه کرد: وضعیت خرید محصولات کشاورزی و به ویژه سیب باید مورد پیگیری و رسیدگی سریع قرار گیرد.

امام جمعه ارومیه از مسؤولان خواست در این موضوع جدی‌تر وارد شوند و از کسانی که خریدار سیب هستند نیز خواست با انصاف برخورد کرده و محصولات را با قیمت واقعی خرید کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی افزود: برخی افراد در بحث خرید محصولات کشاورزی سوءاستفاده می‌کنند که باید توسط مسئولان پیگیری و رسیدگی شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود، بیانات رهبر انقلاب در جمع نمایندگان مجلس خبرگان رهبری را مدنظر قرار داده و عنوان کرد: ایشان توکل به خدا و درس گرفتن از دفاع ۸ ساله مقدس، عدم اعتماد به غرب، انسجام وحدت ملی، حمایت از تولید داخلی، عزم ملی و نیز مدیریت مناسب در شرایط مختلف را نیاز همیشگی مردم و مسئولان دانستند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه رهبر انقلاب توجه به عنایات الهی را مورد توجه قرار دادند، نشان دهنده اطمینان به وعده الهی است که باید همه آن را جدی بگیریم اظهارداشت: موفقیت‌های ۴۰ ساله ما در سایه عنایت الهی است و هیچ ارتباطی به مدیریت و برنامه فردی ندارد. این تاکید رهبر انقلاب نشانه حقیقت ماجرا است.

وی خاطرنشان کرد: کار جهادی و رعایت تقوا موضوعی است که باید توسط تمام مردم و به ویژه مسئولان به آن توجه شود تا مشکلات جامعه حل شود. اگر محور تقوا باشد مشکلات جامعه بهتر حل می‌شود چراکه عامل شکست و ناامیدی دشمن همین تقوا است.

امام جمعه ارومیه، با اشاره به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر حمایت از نیروهای انقلابی، گفت: حمایت از افراد انقلابی و متقی و دوری کننده از حزب‌گرایی لازم و ضروری است. انتخاب مسئول برای بستن دهان فلان قومیت، فلان نماینده یا فلان مدیرنباید به روال عادی تبدیل شود بلکه باید انقلابی‌گری و تخصص در کنار تعهد مدنظر باشد.

وی، با یادآوری بیانات رهبر انقلاب مبنی بر عدم قابل اعتماد بودن اروپا، تصریح کرد: در جریان سفر مسئولان به مجمع عمومی سازمان ملل به طور واضح دیدیم که اروپایی‌ها قابل اعتماد نیستند و با وجود دیدار با رئیس جمهور کشورمان، فورا مواضع خود را تغییر دادند. این امر باید مدنظر و مورد توجه تمام مسئولان باشد که اروپا و غرب قابل اعتماد نیستند.

امام جمعه ارومیه همچنین با اشاره به هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: اقتدار، آزادی و امنیت امروز را مدیون هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان هستیم.

او افزود: همه باید ضمن احترام به جایگاه رزمندگان، قدردان و ادا کننده دین در برابر رشادت آن‌ها باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، با اشاره به نزدیکی به ایام اربعین، عنوان کرد: برای زیارت اربعین باید هم کمی و هم کیفی نسبت به برگزاری پیاده‌روی وارد عمل شویم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا