Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 855 ۱۳۹۴/۰۷/۲۹   

فرماندار خوی خبر داد: احتمال وقوع پدیده ال نینو در زمستان امسال

* برنامه ریزی منسجم با همکاری دستگاه ها و ارگان های مرتبط ضروری است

فرماندار خوی بر آمادگی برای احتمال وقوع زمستان سرد و پدیده ال نینو در زمستان امسال تاکید کرد.

به گزارش نای قلم، جلسه ستاد بحران امروز با حضور فرماندار و اعضای این ستاد با هدف بررسی احتمال وقوع پدیده ال نینو و آمادگی لازم برای مقابله با احتمال وقوع این پدیده و زمستان سرد در محل فرمانداری برگزار شد.

حسین سیوانی با اشاره به احتمال وقوع پدیده ال نینو طبق اعلام سازمان هواشناسی کشور در زمستان امسال، بر لزوم جدی گرفتن این احتمال تأکید کرد و خواستار برنامه ریزی منسجم با همکاری تمام دستگاه ها و ارگان های مرتبط با موضوع شد .

در این جلسه نحوه مقابله با بروز مشکلات احتمالی بررسی و در زمینه موضوعاتی از قبیل نحوه تأمین سوخت مصرفی منازل و بخش صنعت، افت فشار گاز، هماهنگی و همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی، آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و همچنین اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم در زمینه احتمال وقوع پدیده ال نینو مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شد.

گفتنی است پدیده ال نینو هر 10 سال یا 15 سال یکبار اتفاق می افتد که کاهش شدید دمای هوا، افزایش بارندگی، وقوع سیل و ... از جمله علائم این رویداد است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا