اخبار
کد خبر : 8539 ۱۳۹۸/۰۷/۰۲   ۲۰:۳۲:۳۵

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی خبر داد؛
367 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در استان

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی تعداد ساخت و سازهای غیرمجاز در شش ماه اول سال در کل استان را 367 مورد اعلام کرد.

به گزارش نای قلم، مرتضی حاتمی در جلسه کمیته پیشگیری شورای حفظ حقوق بیت المال که با موضوع تغییر کاربری های محال بکشلو چای محدوده پاسگاه های امام زاده و ترکمان و با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب ارومیه و سایر مسئولان در سالن امامت دادگستری کل استان برگزار شد، اظهار کرد: 249 مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز فقط در ارومیه بوده و یک سوم آنها در حوزه های پاسگاه های امام زاده و ترکمان اتفاق افتاده است.

وی بر ضرورت حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی تاکید نکرد.

حاتمی افزود: دستگاه قضایی استان در این خصوص هیچگونه اغماض و مسالحه ای را با هیچ فرد و یا سازمانی نخواهد داشت و با متخلفان با قاطعیت و برابر قانون برخورد می کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تصریح کرد: آنچه که برای ما مهم است در این جلسه باید مسئولیت سازی صورت گیرد تا با هم اندیشی بتوانیم در کارگروه های مشخص موارد مورد نظر را بررسی و عملیاتی کنیم.

این مقام قضائی گفت: درست است که سازمان ها کمبود امکانات دارند ولی آمادگی لازم را باید با امکانات موجود داشته باشند تا اقدامات اجرای صورت پذیرد.

شایان ذکر است مسئولان دستگاه های اجرایی در این جلسه پیشنهادات و طرح های خود را مطرح کردند و از سازمان جهاد کشاورزی استان خواسته شد اهتمام بیشتری داشته باشد و سایر ارگان ها این سازمان را کمک کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا