اخبار
کد خبر : 8531 ۱۳۹۸/۰۷/۰۲   ۰۷:۵۴:۱۰

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی خبر داد؛
پرداخت بیش از سه هزار فقره تسهیلات به واحدهای مشکل دار در استان

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال 1396 تا تیر ماه 1398، 3 هزار و 334 فقره تسهیلات در قالب رونق تولید به واحدهای مشکل دار پرداخت شده است.

به گزارش نای قلم، غلامرضا بابایی در گفتگویی اظهار کرد: آذربایجان غربی در پرداخت تسهیلات در قالب رونق تولید رتبه نخست کشوری را دارد.

وی عنوان کرد: تمام پرداخت ها از طریق سامانه بهین یاب و پرداخت های مستقیم بانک ها عامل را دربر می گیرد که این پرداخت ها طبق مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان صورت گرفته است.

بابایی افزود: برای پرداخت تسهیلات ذکر شده تعداد 285 جلسه کمیته 4 جانبه، 295 جلسه کمیته کارشناسی و 120جلسه کمیته بررسی در مجموع تعداد 700 جلسه در استان برگزار شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی اضافه کرد: این عملکرد درخشان مرهون تلاش های بی وقفه و موثر دبیرخانه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولیددر استان و تمامی دستگاه های ذیربط بخصوص بانک های عامل استان می باشد.

وی تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال جاری هفت واحد تولیدی با پرداخت 250 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید با ایجاد اشتغال برای 129 نفر و همچنین افزایش ظرفیت 22 واحد تولیدی با پرداخت 363 میلیارد ریال تسهیلات و صیانت از موقعیت شغلی 453 نفر بارزترین عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوده است.

بابایی در پایان اذعان کرد: در بین تمام استان های کشور از لحاظ پرداخت تسهیلات در قالب رونق تولید استان آذربایجان غربی با پرداخت سه هزار و 334 فقره تسهیلات رتبه اول کشوری، استان تهران با 2 هزار و 705 فقره پرداختی رتبه دوم و استان یزد با 2 هزار و 447 فقره پرداختی رتبه کشوری را کسب کرده اند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا