Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 852 ۱۳۹۴/۰۷/۲۹   

تیم فوتبال بانوان نگین اشترانکوه مغلوب همیاری آذربایجان‌غربی شد

*هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما باد شدید از زیبایی این بازی کاست

از سری مسابقات لیگ برتر بانوان در هفته هشتم این مسابقات تیم نگین اشترانکوه در خانه مغلوب همیاری آذربایجان‌غربی شد.

 به گزارش نای قلم، از سری مسابقات لیگ برتر بانوان عصر امروز تیم فوتبال نگین اشترانکوه ازنا میزبان همیاری آذربایجان‌غربی بود که در پایان این بازی این تیم آذربایجان بود که توانست با سه گل برنده بازی باشد و سه امتیاز بازی را مال خود کند.

این بازی امروز با سوت داور آغاز شد که هر دو تیم یک بازی پایاپای داشتند، ولی در ادامه این تیم آذربایجان بود که توانست سوار بر بازی شود و از نقاط ضعف تیم حریف استفاده کامل را ببرد و در همان نیمه اول سه گل را وارد دروازه نگین اشترانکوه کند.

نماینده ازنا که در این بازی به خاطر نداشتن دو مهر کلیدی خود فشار زیادی را تحمل کرد در نیمه دوم هم نتوانست کاری را از پیش ببرد و بازی با همان نتیجه سه بر صفر به سود همیاری آذربایجان به پایان رسید.

در پایان بازی شیوا فاضلی کاپیتان تیم همیاری آذربایجان گفت: ما حدود 15 ساعت در راه بودیم و به شهرستان ازنا رسیده‌ایم و بازیکنان خستگی زیادی را تحمل کردند، ولی خدا را شکر استراحت خوبی در ازنا داشته‌ایم و با شرایط خوبی توانستیم در مقابل نماینده ازنا حاضر بشویم.

فاضلی از روند بازی امروز گفت: هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند، اما باد شدید از زیبایی این بازی کاسته بود و شرایط بازی سخت‌تر شده، ولی در ادامه بازی توانستیم بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم و هدف اصلی ما گل نخوردن بود که در ادامه توانستیم بازی را در دست بگیریم و در همان نیمه اول سه گل به ثمر برسانیم در نیمه دوم هم بیشتر سعی داشتیم از سه گل خود دفاع کنیم که به این امر مهم هم دست پیدا کردیم و توانستیم با همان سه گل برنده بازی بشویم.

وی در ادامه گفت: تیم نگین ازنا با اینکه اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند، اما تیمی جنگنده و سرسختی است، می‌تواند در برابر هر تیمی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

فاضلی افزود: تمام مشکلات مالی تیم حل شده و جا دارد از اسپانسر تیم بسیار تشکر کنیم و ایمان داریم که بتوانیم در پایان فصل جزء سه تیم بالای جدول باشیم.

سمیه فولادوند سرمربی تیم نگین‌ اشترانکوه ازنا هم اظهار داشت: از بازی امروز و بازیکنان رضایت ندارم و واقعا بازی رضایت بخشی انجام نشد، بخصوص در نیمه اول بازیکنان ما نتوانستند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند و در کمال بی‌دقتی و پاس‌های اشتباه در همان نیمه اول سه گل دریافت کردیم، ولی در نیمه دوم بازی با تغییراتی که در ترکیب تیم در نیمه دوم انجام شد، توانستیم روند بازی را تغییر دهیم و تیم انسجام بهتری پیدا کرد.

وی در ادامه گفت: امروز از نظر بازیکن دست ما خیلی خالی بود و بسیاری از بازیکنان تیم را در اختیار نداشته‌ایم و بازیکنانی که در حال حاضر در اختیار تیم هستند، کم تجربه و بی‌تجربه هستند که حتی بعضی از بازیکنان ما سابقه بازی رسمی فوتبال را ندارند و امروز مجبور شده‌ایم از این بازیکنان استفاده کنیم، ولی یکی دیگر از بدترین بدشانسی‌های امروز ما در اختیار نداشتن دو بازیکن کلیدی تیم بود که یکی از علت ضعف و باخت امروز تیم ما شد.

فولادوند افزود: مشکلات مالی تیم هنوز رفع نشده و این قول را به همه هواداران و مردم شهرستان ازنا می‌دهم که با برطرف شدن مشکلات مالی در هفته‌های بعد جبران کنیم و بتوانیم تغییراتی در تیم انجام بدهیم.

وی اظهار داشت: در نظر داریم، برای نیم فصل دوم بازیکنان جدیدی به تیم وارد کنیم و تمام سعی تلاش خود را به کار می‌گیرم تا در جدول مسابقات به جایگاه خوبی دست پیدا کنیم و نماینده شایسته‌ای برای استان لرستان و شهرستان ازنا باشیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا