اخبار
کد خبر : 8510 ۱۳۹۸/۰۶/۲۹   ۲۲:۱۵:۴۰

پیش دربی پایتخت در آذربایجان با حضور تاج برگزار می شود؛
تیم فوتبال نود ارومیه میزبان تیم قشقایی شیراز

 

تیم فوتبال نود ارومیه در هفته ششم رقابت های لیگ یک میزبان تیم فوتبال قشقایی شیراز خواهد بود.

به گزارش نای قلم، تیم فوتبال نود ارومیه در هفته ششم رقابت های لیگ یک از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه تختی ارومیه به مصاف تیم قشقایی شیراز خواهد رفت.

از دیدار دو تیم نود ارومیه و قشقایی شیراز به عنوان یک دربی یاد می شود چرا که هر دو تیم به مردمان ترک زبان تعلق دارد اما در این بین از لحاظ جغرافیایی یک تیم در منطقه آذربایجان و یک تیم در منطقه جنوبی کشور در استان فارس قرار دارد.

دیدار فردای دو تیم می تواند یک پیش دربی برای دربی بزرگ پایتخت باشد که روز یکشنبه از ساعت ۱۶ بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. دربی برادران ترک زبان عصر فردا یک میهمان ویژه خواهد داشت آن هم مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال خواهد بود که گفته می شود در سفر یک روزه خود به استان آذربایجان غربی قصد دارد ایدار دو تیم نود ارومیه و قشقایی شیراز را از نزدیک تماشا کند.

تیم فوتبال نود ارومیه پیش از بازی هفته ششم خود در ۵ هفته برگزار شده سه برد برابر شهرداری تبریز ، رایکا و سپیدرود رشت ، یک تساوی برابر نیروی زمینی و یک شکست برابر آلومینیوم اراک کسب کرده که با یک نگاه به نتایج این تیم متوجه می شویم که ارومیه ای ها فصل را به خوبی شروع کرده و علارغم مشکلات مالی و سخت افزاری موفق شده نتایج مطلوبی را کسب کند و فصلی رویایی را تا پایان هفته پنجم برای هواداران خود رقم بزند.

در سوی مقابل قشقایی شرایط متفاوتی را تجربه می کند آنها در ابتدای فصل موفق شدند مس مدعی را با نتیجه سه بر یک شکست دهند و نگاه همگان را به خود جلب کنند اما خوشحالی و جلب توجه قشقایی ها طولی نکشید که به دست فراموشی سپرده شد چرا که آنها پس از برتری مقابل مس به ترتیب برابر خوشه طلایی به تساوی یک بر یک رضایت دادند و برابر تیم های گل ریحان ، مس رفسنجان و قشقایی شیراز تن به شکست دادند تا صدای هواداران خود را دربیاورند.

پس از اعتراض شدید هواداران قشقایی نسبت به نتایج کسب شده این تیم توسط غلامرضا عنایتی وی از هدایت تیم قشقایی استعفاء داد تا بار دیگر سکان هدایت این تیم به مهدی فروردین برسد ماجرایی که به مانند فصل پیش پس از ایجاد مشکل برای ابراهیم طالبی سرمربی وقت قشقایی در این تیم رخ داد و هدایت تیم به فروردین رسید.

قشقایی پس از اینکه در فصل گذشته هدایتش به مهدی فروردین رسید در اولین سال حضورش در لیگ یک نتایجی خوبی را کسب کرد و موفق شد با این مربی در پایان فصل رتبه تک رقمی را در جدول کسب کند و با ۳۹ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار بگیرد با این حال باید منتظر ماند و دید که قشقایی با وجود مشکلات مالی شدید بار دیگر می تواند با فروردین به روزهای پرفروغ خود برسد و شادی را به اردوی قشقایی ها برگرداند.

دو تیم در فصل گذشته دو بار برابر هم قرار گرفتند که در دیدار رفت تیم نود ارومیه با نتیجه ۲ بر یک برابر تیم قشقایی و شاگردان فروردین در دیدار برگشت با نتیجه ۲ بر صفر برابر تیم نود ارومیه به برتری دست یافتند.

تیم داوری :قضاوت این دیدار برعهده حسن اکرمی بوده و یوسف مغروری، امین زاهدی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. عباس مهدی زاده به عنوان داور چهارم و فرزاد معبودی به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا