اخبار
کد خبر : 8509 ۱۳۹۸/۰۶/۲۹   ۲۱:۵۴:۱۲

قائم مقام رگولاتوری کشور در ارومیه:
توان خود را برای رفع مشکلات دفاتر پیشخوان به کار بسته ایم

 

قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: تمام توان خود را برای رفع مشکلات دفاتر پیشخوان دولت به کار بسته ایم و در بخشنامه جدید این دفاتر بسیاری از مشکلات قانونی رفع شده است.

به گزارش نای قلم، مسعود همدانلو در نشست بررسی مشکلات دفاتر پیشخوان دولت درآذربایجان غربی، هدف از سفر به آذربایجان غربی را هم‌اندیشی، بررسی و پیگیری مشکلات حوزه دفاتر پیش خوان از نزدیک دانست و عنوان کرد: دستگاه های اجرایی استان باید طبق قانون تمام خدمات قابل واگذاری را احصاء و به دفاتر پیش خوان دولت واگذار کنند تا مردم خدمات رادر کمترین زمان و نزدیکترین مکان دریافت کنند.

وی با اشاره به توسعه دولت الکترونیک و دولت همراه و تاثیر آن بر اقتصاد دفاتر پیشخوان خدمات دولت، برخی از چالش‌های دفاتر را یادآور شد و افزود: سازمان برنامه ریزی باید خدمات قابل واگذاری در دستگاه ها را بررسی و احصاء و دستگاه ها را ملزم به برون سپاری آنها از طریق دفاتر پیشخوان کند.

همدانلو همچنین بر ضرورت همکاری نهادهایی مانند مجلس و دستگاه‌های اجرایی در مدیریت و ساماندهی وضعیت دفاتر و واگذاری خدمات تاکید کرد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به اهداف آیین نامه جدید دفاتر پیشخوان دولت گفت: هدف از توسعه دفاتر پیش خوان دولت در آیین نامه جدید، تسهیل در ارائه خدمات مطلوب تر به مردم است و باید تلاش شود خدمات متنوع و مطلوبی را به مردم ارائه دهند.

در این نشست رئیس انجمن دفاتر پیش خوان و دفاتر ICT روستایی به ارائه مشکلات و موانع کاری خود پرداختند و در نهایت درخواست های نقل و انتقال امتیاز، ایجاد دفاتر جدید و تغییر مکان برای دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا