اخبار
کد خبر : 8499 ۱۳۹۸/۰۶/۲۹   ۲۰:۳۴:۵۰

معاون استاندار آذربایجان غربی متذکر شد
رفع معضل بیکاری؛ مهم ترین دغدغه مدیریت استان

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، رفع معضل بیکاری را از مهم ترین دغدغه های مدیریت ارشد استان عنوان کرد.

به گزارش نای قلم، علی مصطفوی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار کرد: بخش صنعت، معدن و تجارت استان ظرفیت بسیار خوبی برای اشتغالزایی دارد که ضرورت دارد با همکاری مسئولان استانی و کمک نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، از ظرفیت های این حوزه به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

وی، مرزی بودن و برخورداری از گمرکات و پایانه های مرزی متعدد را از دیگر مزیت های استان دانست و بر لزوم بهره گیری از این ظرفیت ها در جهت ارتقای رفاه مردم و اشتغالزایی برای جوانان تاکید کرد.

مصطفوی در ادامه کنترل مستمر بازار و نظارت بر قیمت ها، توجه بیشتر به بخش خصوصی و حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را جزو مهم ترین وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان دانست و از رئیس جدید این سازمان خواست با جدیت و تعامل و همراهی مسئولان و استفاده از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، تحقق اهداف مذکور را دنبال کند.

معاون سیاسی استاندار همچنین به شرایط حاکم بر کشور اشاره و خاطرنشان کرد: بی تردید با اتحاد و انسجامی که در کشور وجود دارد از این شرایط دشوار نیز با سربلندی عبور و آینده درخشانی برای کشور رقم خواهد خورد.

در این مراسم ضمن تجلیل از خدمات و تلاش های محمد دهقان سرپرست سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، غلامرضا بابایی بعنوان رئیس جدید این سازمان در آذربایجان غربی معارفه شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا