اخبار
کد خبر : 8493 ۱۳۹۸/۰۶/۲۶   ۱۳:۲۷:۱۹

سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی خبر داد؛
کشف 210 کیلوگرم هروئین از یک دستگاه تریلر

 

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان آذربایجان غربی از توقیف تریلر حامل 210 کیلوگرم مواد مخدر هروئین و دستگیری یک قاچاقچی در گمرک مرزی بازرگان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ فردین پیری در گفتگوی خبری اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی ماکو و کارکنان معاونت اطلاعات مرزبانی استان آذربایجان غربی با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر خروج مقادیر قابل توجهی مواد مخدر توسط یک دستگاه تریلر از تبریز به سمت پایانه مرزی بازرگان مطلع شدند که سریعاً با آمادگی عملیاتی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با حضور در گمرک مرزی بازرگان تریلر مذکور را که در حال حرکت به سمت پایانه مرزی بود، مشاهده کردند و آن را متوقف کردند.

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان آذربایجان غربی تصریح کرد: مرزبانان پس از توقیف تریلر مشاهده کردند که بار آن سنگ فرش است اما در یک بازرسی دقیق و تخصصی موفق شدند  از بین سنگ‌ فرش‌ها 210 کیلوگرم هروئین را که به طرز ماهرانه به صورت شمش هاي قالب بندي شده جاساز شده بود، کشف کنند.

پیری با اشاره به توقیف تریلر و دستگیری یک قاچاقچی خاطرنشان کرد: مأموران پس از تشکیل پرونده مقدماتی، متهم، مواد مخدر و تریلر توقیف شده را به مراجع ذی صلاح تحویل دادند.

انتهاي پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا