اخبار
کد خبر : 8487 ۱۳۹۸/۰۶/۲۵   ۱۳:۳۸:۴۴

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی:
هیچ احدالناسی حق ندارد روی خط قرمز قومیت میدان داری کند

 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی گفت: هیچ احدالناسی حق ندارد روی خط قرمز قومیت میدان داری کند، از الزامات این استان تلاش برای تقویت و همگرایی نه برای واگرایی است.

به گزارش نای قلم، سردار حبیب شهسواری صبح امروز در نشست خبری اظهار کرد: آنهایی که به زعم مریض خود بر طبل قومیت و برمسیر تفرق در استان می کوبند بدانند و هوشیار باشند که این امت استان ما امتحان خود را هم در هشت سال دفاع مقدس با نمره بسیار عالی گذرانده اند و هم در 40 سال انقلاب اسلامی سرافرازانه و سربلند در پاسداری از انقلاب اسلامی و ولایتمداری در نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا به اثبات رسانده اند.

وی تصریح کرد: افرادی برای برداشت مطامع فردی و سیاسی خود متعدد بر طبل قومیت می کوبند در حالیکه این استان رنگین کمانی از ادیان، مذاهب و قومیت هاست و بر تسبیح دانه های وحدت و ولایت مداری کشورمان می درخشد و این را در 40 سال گذشته و هشت سال دفاع مقدس به منصه ظهور رسانده اند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی متذکر شد: خط قرمز ما این است که هیچ کس حق ندارد به تفرق، جدایی و اختلاف بین مسوولان و مردم استان بپردازد، چه بسا مردم هم خوب می دانند و ثابت کرده اند سره از ناسره را خوب تشخیص می دهند.

وی تاکید کرد: امروز وحدت، صمیمیت، محبت و باهم بودن برای کشور و استان از همه چیز مهم تر است.

شهسواری با اشاره به اینکه بیان مباحث قومیتی فقط در لایه‌های سیاسی و نه در عمق مردم است، خاطرنشان کرد: مردم استان تابع نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایتمدار هستند و کسانی که بر بحث های قومی و جناحی پررنگ می پردازند بدانند که مردم خوب می شناسند و می دانند پشت صحنه نیات خوبی نیست.

وی ادامه داد: اگر نگاه بعضی ها نگاه سیاه، خاکستری و غیرمثبت باشد بدانند که مسوولان استان ما صادق، پای کار، متعهد و کارآزموده این میدان هستند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی با بیان اینکه همه مسوولان استان در دایره انقلاب، ولایت و نظام جمهوری اسلامی صادق، پای کار و تلاشگر هستند، تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران اگر کسی در هر مقام و پستی خطایی بکند نسبت به خطا و جرم خود برخورد خواهد کرد و از آن نخواهد گذشت.

وی در عین حال گفت: با اختلاف سلیقه مسولان و متولیان امر مخالف نیستم چرا که اختلاف سلیقه می تواند سرعت بخش مجموعه کنترلی جامعه و مسوولان باشد ولی نباید منجر به تحریک و جریحه دار کردن قلوب مردم متدین شود.

شهسواری در ادامه سخنان خود اظهار کرد: امنیت در استان آذربایجان غربی امری تثبیت و ثبات شده است و ضریب امنیت این استان در سطح کشور بی نظیر است.

وی با بیان اینکه ما امنیت سرمایه گذاری داخلی و خارجی را در استان تضمین می کنیم، ادامه داد: برای پیشرفت استان نیازمند سرمایه‌گذاری هستیم و باید سرمایه گذاری انجام شود. فرقی ندارد هرکسی باشد از هر نژاد و قبیله و مذهب جز معاندین نظام می‌توانند در این استان سرمایه‌گذاری انجام دهند، اما این موضوع باید با رعایت قوانین و مقررات و قواعد مربوطه باشد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا