اخبار
کد خبر : 8486 ۱۳۹۸/۰۶/۲۵   ۱۳:۳۸:۱۰

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت آذربایجان غربی خبر داد؛
برپایی نمایشگاه ویژه پائیزه و بازگشایی مدارس در استان

 

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت آذربایجان غربی گفت: نمایشگاه ویژه پائیزه و بازگشایی مدارس در راستای رفاه حال شهروندان برپا شده است.

به گزارش نای قلم، اسد درویشی در گفتگویی اظهار کرد: نمایشگاه ویژه پائیزه و بازگشایی مدارس از 24 شهریور الی 29 شهریور سال جاری با تخفیفات ویژه در معرض دید عموم خواهد بود.

وی افزود: در این نمایشگاه نوشت افزار مورد نیاز شهروندان با تخفیف ویژه نسبت به سطح عرضه بازار ارائه و نیز در چند غرفه نوشت افزار با نرخ دولتی توزیع می شود.

درویشی عنوان کرد: نمایشگاه ویژه پائیزه در ارومیه و شهرستان های استان در هفته آخر شهریور فعالیت خود را آغاز و تا پایان شهریور برای خرید مایحتاج شهروندان محترم دایر خواهند بود.

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت استان آذربایجان غربی تصریح کرد: به منظور نظارت و کنترل قیمت ها و نحوه عملکرد این نمایشگاه ها یک غرفه برای بازرسان سازمان در محل برگزاری نمایشگاه در نظر گرفته شده است که شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی به غرفه مراجعه کنند.

درویشی اضافه کرد: نمایشگاه پائیزه ارومیه از 24 الی 29 شهریور در محل دائمی نمایشگاه ها پارک جنگلی دایر شده است و همه روز از ساعت 16:30 الی 22:30 به مدت 4 روز در معرض دید عموم شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا