اخبار
کد خبر : 8485 ۱۳۹۸/۰۶/۲۵   ۱۱:۵۴:۵۶

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی:
1700 برنامه در آذربایجان غربی برگزار می شود

 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی گفت: همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس یک هزار و ۷۰۰ برنامه توسط سپاه شهدای استان برگزار می شود.

به گزارش نای قلم، سردار حبیب شهسواری صبح امروز در نشست خبری اظهار کرد: سپاه شهدای استان مسئول کمیته های نیروهای مسلح و بسیج است که برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از ۱۱۰ عنوان شامل ۱۷۰۰ برنامه اجرا می کند.

وی افزود: رژه نیروی‌های مسلح آذربایجان‌غربی برای نشان دادن قدرت و آماده و پای کار بودن نیروهای مسلح و امید آفرینی در بین مردم، در خیابان حسنی ارومیه در 31 شهریور برگزار می شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی اضافه کرد: بر اساس تدابیر مسئولان کشوری، رژه نیروهای مسلح امسال تنها در مراکز استان برگزار می‌شود و شهرستان‌ها امسال مراسم رژه خواهند داشت.

وی در ادامه سخنان خود دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، برپایی نمایشگاه ویژه هخفته دفاع مقدس، افتتاح اتاق عمل دندانپزشکی امام علی(ع)، ویزیت رایگان بیماران، افتتاح مجموعه سلامتکده طب سنتی، بهره‌برداری از طرح‌های محرومیت‌زدایی، غبارروبی مزار شهدا، حضور در نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان نیروهای مسلح به‌عنوان سخنران پیش از خطبه‌ها را از جمله برنامه‌های اجرایی به مناسبت هفته دفاع مقدس از سوی کمیته نیروهای مسلح و بسیج در استان اعلام کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی به افتتاح طرح های محرومیت زدایی نیز اشاره و تصریح کرد: مساکن مددجویی در طول هفته دفاع مقدس در نقاط مختلف استان افتتاح می شوند.

شهسواری ادامه داد: این طرح‌ها با مشارکت بهزیستی و کمیته امداد اجرا می‌شوند که یک هزار واحد مسکونی با مشارکت بهزیستی و ۵۰۰ واحد نیز با مشارکت کمیته امداد انجام خواهد شد.

به گفته وی در طول هفته دفاع مقدس ۶۰ واحد مسکن مددجویی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و طبق زمانبندی انجام شده، تمام واحدهای مددجویی کمیته امداد استان تا آخر پاییز و مساکن بهزیستی نیز تا پایان سال‌جاری به اتمام می‌رسد.

۳۱ شهریورماه تا ۷مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا