اخبار
کد خبر : 8481 ۱۳۹۸/۰۶/۲۵   ۱۱:۰۳:۱۰

مدیر کل ICT آذربایجان غربی خبر داد؛
حمایت مالی از تولیدکنندگان محتوای بومی در قالب طرح ایران نو آفرین

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از حمایت مالی از تولیدکنندگان محتوای بومی و فرهنگی در قالب طرح ایران نو آفرین خبر داد.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی نژاد در گفتگویی اظهار کرد: امروزه با پیشرفت تکنولوژی‌های ارتباطی و گسترش فضای مجازی، موضوع تولید محتوا از اهمیت بسزایی برخوردار است و پرداختن به این حوزه با توجه به پناسیل موجود در استان بسیار ضروریست.

وی اضافه کرد: هرچه در تولید محتوای بومی منطبق با ارزش‌های اسلامی موفقیت بیشتری داشته باشیم، به یقین در رشد و ارتقا فرهنگ عمومی کشور نیز مؤثرتر واقع خواهیم شد.

جلیلی نژاد افزود: نقش حمایتی وزارت ارتباطات در بحث تولید محتوا و خدمات از سایر دستگاه ها که از طرف شورای عالی فضای مجازی بعنوان متولی لایه های تولید محتوا و خدمات شبکه ملی اطلاعات تعریف شده است بیشتر است و برای موفقیت در این عرصه باید دستگاه های موظف در این حوزه به صورت جدی وارد شوند.

مدیر کل ICT استان به حمایت های وزارت ارتباطات از محتواهای داخلی در قالب طرح نوآفرین اشاره کرد وگفت: علی رغم این که وظیفه ذاتی وزارت تامین و توسعه زیرساخت های ارتباطی است اما این اداره کل از تولیدات فرهنگی در فضای مجازی در قالب نرم افزار و اپلیکیشن های موبایلی حمایت می کند.

وی درخصوص نحوه دسترسی و ثبت نام در طرح ایران نوآفرین گفت: برای تکمیل پرسشنامه های سامانه ملی ایران نوآفرین هر شخص حقیقی یا حقوقی می تواند برای ثبت نام در سامانه ایران نو آفرین به تارنمای www.irannoafarin.ir و برای اطلاع از شرایط و مبالغ کسب تسهیلات به تارنمای www.irankarfa.ir مراجعه و ثبت نام کند.

در ادامه هر یک از دستگاه های تابعه وزارت به ارائه گزارشی از عملکرد حوزه فرهنگی پرداختند و در پایان از خبرنگاران فعال در حوزه فناوری اطلاعات تقدیر شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا