اخبار
کد خبر : 8451 ۱۳۹۸/۰۶/۲۱   ۱۵:۱۸:۳۶

اخبار ورزشی آذربایجان غربی
۵۰۱ قطعه لوازم گوشی قاچاق در پیرانشهر کشف شد

 

فرمانده انتظامی پیرانشهر گفت: ۵۰۱ قطعه لوازم گوشی تلفن همراه قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ میرجلیل موسوی در گفتگویی افزود: ماموران انتظامی ایست بازرسی شهید پناهی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و در بازرسی از آن این میزان لوازم گوشی تلفن همراه به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.

وی اضافه کرد: در این زمینه یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ که در امر کالای قاچاق مورد استفاده قرار می گرفت، توقیف و یک متهم نیز دستگیر شد.

موسوی اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

*2 کشته و سه مجروح بر اثر برخورد پژو 405 با کامیون

رئیس پلیس راه استان از 2 کشته و سه مجروح بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو 405 با کامیون در محور "ماکو - بازرگان"، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ علی سعیدی در گفتگوی افزود: برابر اعلام فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور "ماکو- بازرگان"، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه گروه های امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

اين مقام انتظامي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد که اين تصادف بين خودرو پژو 405 و کامیون رخ داده است.

وي با اشاره به اینکه در اين حادثه دلخراش، راننده ویکی از سرنشین های سواری پژو 405، به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شدند، تصريح کرد: 3 سرنشین دیگر پژو 405 مصدوم که به کمک ماموران امدادي جهت مداوا به بيمارستان منتقل شدند.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي خاطرنشان کرد: کارشناسان پليس راه، علت اين حادثه را عدم رعایت حق تقدم و گردش به چپ از سوی راننده پژو 405 اعلام کردند.

*۶۰۰ میلیون ریال سیگار قاچاق در ارومیه کشف شد

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: ۱۹۹ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ کریم اکبری در گفتگویی افزود: در پی خبری مبنی بر اینکه افرادی توسط یک دستگاه خودرو به قاچاق سیگار در سطح این شهرستان اقدام می‌کنند، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۷ ارومیه قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران مبارزه با کالای قاچاق و ارز با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم موفق شدند خودرو مورد نظر را شناسایی کنند و پس از کسب مجوز قضایی، خودرو را توقیف و در بازرسی از آن این میزان سیگار خارجی در مارک‌های مختلف را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: در این رابطه یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ توقیف شد و ۲ متهم نیز دستگیر شدند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا