اخبار
کد خبر : 8428 ۱۳۹۸/۰۶/۱۵   ۲۰:۴۰:۱۵

امام جمعه ارومیه:
مسئولان از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنند

 

امام جمعه گفت: مردم استان با خرید لوازم التحریر ایرانی از تولید ملی حمایت کنند.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد افزود: با توجه به نزدیکی به آغاز سال تحصیلی جدید والدین با خرید لوازم التحریر ایرانی علاوه بر حمایت از تولید ملی کودکان را نیز به استفاده از کالای ایرانی آشنا سازند.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه نمادهای دینی،ملی وهنری، ایرانی حک شده در لوازم التحریر تاثیر مثبت در تربیت کودکان دارد تصریح کرد: نمادهای غربی که در برخی لوازم التحریر حک شده به نوعی ابزار دشمن در جهت دادن به فکر و روح کودک ایرانی است.

امام جمعه ارومیه خاطر نشان کرد: بر تمام مسئولان استانی لازم و واجب است از جوانانی که در راه تولید ملی گام برداشته اند حمایت مادی ومعنوی کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه مسئله امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه ساری و جاری شود یادآور شد: مسئله امر به معروف و نهی یک امر اساسی در دین اسلام است بنابراین بر مسئولان واجب است ظاهر دینی داشته باشند.

وی با اشاره به روز پزشک و تبریک این روز اظهار کرد: باید کار پزشکان با معنویت آمیخته شود و به ثروت اندوزی روی نیاورند.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: باتوجه به نزدیک شدن به ایام عزاداری تاسوعا وعاشورای حسینی مردم حسینی استان با حفظ حجاب و شان عزاداری ابا عبدالله و حفظ بهداشت شهری یک عزاداری آبرومندانه را به دنیا نشان دهند/ ایسنا

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا