اخبار
کد خبر : 8426 ۱۳۹۸/۰۶/۱۴   ۲۰:۳۳:۰۹

در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی صورت گرفت؛
کسب رتبه برتر اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی

 

شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی در جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه برتر دستگاه اجرایی استان در اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی شد.

به گزارش نای قلم، در چهارمین جلسه شورای اداری آذربایجان غربی و در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی از شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی به عنوان دستگاه اجرایی برگزیده در اجرای پروژه های اقتصاد مقامتی تجلیل شد.

در لوح سپاس محمدمهدی شهریاری، استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی خطاب به علیرضا رضوی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی آمده است: سنجش میزان پویایی و توانمندی نظام اداری به منظور بهبود مستمر آن در راستای تحقق اهداف توسعه استان امری ضروری است که هر ساله با اتکا به ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی مبتنی بر شاخص های عمومی و اختصاصی صورت می گیرد.

در راستای اجرای تبصره 4 بخشنامه شماره 618388 مورخ 98.11.8 معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری واستخدامی کشور از آن دستگاه به دلیل اجرای مطلوب پروژه های اقتصاد مقاومتی در سال 1397 تقدیر به عمل می آید.

امید است با استعانت از درگاه الهی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و اجرای مطلوب سیاست های راهبردی دولت تدبیر و امید شاهد بهبود مستمر برنامه های تحول اداری و توفیقات روزافزون در مسیر توسعه استان و خدمت بیشتر به مردم شریف استان باشیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا