اخبار
کد خبر : 8424 ۱۳۹۸/۰۶/۱۴   ۲۰:۳۳:۰۹

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
فوت بر اثر سقوط در چاه

 

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه ازفوت مردی 48 ساله هنگام لايه روبي چاه در يکي از مزارع این شهر خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ "کریم اکبری" در تشریح این خبر گفت: در پي اعلام مركز فوريت های پلیسی 110 مبني بر سقوط کارگري در چاه در يکي از مزارع روستاهاي شهرستان ارومیه، بلافاصله عوامل انتظامي و امدادي در محل حاضر شدند.

وي ادامه داد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، مردی 48 ساله در حین لايه روبي چاه، به علت استشمام گاز هاي سمي بيهوش شده و سپس به داخل چاه سقوط کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه در خاتمه گفت: مرگ فرد مذکور توسط تيم اعزامي اورژانس تأييد و جسد فرد متوفي با هماهنگي قضائي براي بررسي هاي بيشتر به پزشکي قانوني منتقل شد.

*2کشته و سه مجروح بر اثر برخورد پژو روآ و جیپ

رئیس پلیس راه استان از 2 کشته و 3 مجروح بر اثر برخورد یک دستگاه جیپ با سواری پژو روآ در محور "مهاباد - بوکان"، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ علی سعیدی در گفتگویی اظهار کرد: برابر اعلام فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور"مهاباد- بوکان"، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه گروههای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

اين مقام انتظامي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد، اين تصادف بين سواری پژو روآ و یک دستگاه جیپ رخ داده است.

وي تصريح کرد: در اين حادثه، راننده و سرنشین پژو به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد، همچنین راننده خودرو جیپ به همراه 2 سرنشین دیگر مصدوم که به کمک ماموران امدادي برای مداوا به بيمارستان منتقل شدند.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي خاطرنشان کرد: کارشناسان پليس راه، علت اين حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده پژو اعلام کردند.

*توقیف ۱۳ دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق در پیرانشهر

فرمانده هنگ مرزی پیرانشهردر آذربایجان غربی از توقیف ۱۳ دستگاه کامیون حامل ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در پایانه مرزی تمرچین خبر داد.

به گزارش نای قلم،‌ سرهنگ آذربرزین بابایی از عزم جدی مرزبانان در برخورد با پدیده شوم قاچاق سوخت خبر داد و گفت: مرزبانان پست کنترل مرزی تمرچین حین کنترل خودروهای عبوری از پایانه، به تعدادی کامیون حامل بار مشکوک شدند که برای بررسی بیشتر موضوع آنها را متوقف کردند.

وی افزود: مرزبانان در بررسی از ۱۳ دستگاه کامیون، موفق به کشف  ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از قاچاقچیان حین خروج از کشور شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده هنگ مرزی پیرانشهر با اشاره به دستگیری ۱۳ قاچاقچی و توقیف ۱۳ دستگاه کامیون، تصریح کرد: کارشناسان ارزش سوخت کشف شده را ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده به همراه متهمان و خودروهای توقیفی تحویل مراجع قضائی شدند.

*۱۹ کیلوگرم تریاک در خوی کشف شد

فرمانده انتظامی خوی گفت: با تلاش ماموران پلیس ۱۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در سه راهی «ایواوغلی» این شهرستان از سوداگران مرگ کشف و ضبط شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ بیت‌الله پاشایی در گفتگویی افزود: ماموران انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در حین بازرسی از خودروهای عبوری در سه راهی ایواوغلی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آنرا متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این اتوبوس این مقدار مواد مخدر که به شیوه ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

پاشایی بیان کرد: در بررسی‌های بعدی مشخص شد که این مواد مخدر در بین راه از یک سواری پژو توسط قاچاقچیان به اتوبوس منتقل شده است تا به استان‌های عمقی کشور قاچاق شود که با تلاش ماموران انتظامی خودرو پژو حامل اول این مواد نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی خوی گفت: در این زمینه سه نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۲ دستگاه خودروی سواری پژو و اتوبوس حامل این مواد توقیف شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا