اخبار
کد خبر : 8418 ۱۳۹۸/۰۶/۱۲   ۲۲:۱۵:۵۶

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی:
بدهی های بیمه سلامت در مرز صفر شدن است

 

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: این اداره کل از بابت حساب های سال 1396 به هیچ موسسه ی دولتی غیردانشگاهی، خیریه و خصوصی بدهکار نیست و بدهی ها در مرز صفر شدن است.

به گزارش نای قلم، نادر نانبخش در گفتگوی خبری اظهار کرد: با توجه به درج خبری در برخی از کانال های تلگرامی مبنی بر بدهکاری اداره کل بیمه سلامت از بابت سال 96 به مبلغ 2 هزار و 300 میلیارد ریال، این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی ادامه داد: اخیرا 50 درصد مانده بدهی از بابت اسناد درمانی سال 97 موسسات خصوصی و دولتی غیردانشگاهی پرداخت شد و تنها از بابت اسناد 2 ماه پایانی سال به موسسات بدهکاریم و در صدد آن هستیم که با تخصیص اعتبارات ترمیمی این بدهکاری را نیز به صفر برسانیم.

نانبخش در خصوص اسناد سال جاری نیز اظهار داشت که ما هم اکنون مبالغ سه ماه اول سال را پرداخت کرده ایم و در مرحله پرداخت اسناد تیرماه قرار داریم.

وی اذعان کرد: تلاش ما بر این است که با پرداخت بدهی 2 ماهه معوقه سال گذشته بدهکاری خود را صفر کرده و در راستای ارایه خدمات بهتر به بیمه شدگان گام های مثبت تری برداریم چرا که بدهی ها به موسسات موجب دلسردی آنان در جهت ارایه خدمت به بیمه شدگان این اداره کل می شود.

اداره‌کل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی بیش از ۲ میلیون نفر در این استان بیمه شده دارد که زیرپوشش پنج صندوق این سازمان (صندوق کارکنان دولت، صندوق روستاییان و عشایر و ساکنان شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر، صندوق سایر اقشار، صندوق بیمه سلامت همگانی و صندوق بیمه سلامت ایرانیان) هستند .

 اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر پایه استان شناخته می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا