Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 8409 ۱۳۹۸/۰۶/۱۱   ۱۸:۵۴:۱۶

معاون پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه خبر داد؛
اجرای طرح اصالت سنجی پایان نامه ها برای مقابله با پایان‌نامه‌های تقلبی

 

معاون پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه از اجرای طرح اصالت سنجی پایان نامه ها برای مقابله با سرقت علمی و پایان‌نامه‌های تقلبی خبر داد.

به گزارش نای قلم، مهدی زواری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای جلوگیری از سرقت‌های علمی  و اطمینان از اینکه پایان نامه‌ها کپی‌برداری نمی‌شود، طرح اصالت سنجی پایان نامه ها اجرا می شود.

وی تصریح کرد: تلاش‌های زیادی در رابطه با توسعه مراکز رشد و واحدهای فناور انجام گرفته است و در همین راستا 18 واحد فناور در مرکز رشد دانشگاه آزاد استان راه‌اندازی شده است و در حال حاضر مشغول فعالیت هستند.

معاون پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه تصریح کرد: تجاری سازی محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار بوده و امروز بسیاری از این محصولات تجاری‌سازی شده‌اند.

وی با اشاره به محصولات دانش‌بنیان تجاری‌سازی شده دانشگاه آزاد اسلامی استان، گفت: صندلی واقعیت مجازی، واحد سرم سازی، محصولات آی تی محور، تولید اپلیکیشن های مختلف و هاب های خانگی از جمله این محصولات هستند.

زواری ادامه داد: پایان‌نامه‌های ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه به موضوعات احیای دریاچه ارومیه و اقتصاد مرزی سوق داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع دریاچه ارومیه و شرایط مرزی این استان موضوعات پایان‌نامه‌ها برای حل مشکلات بومی محلی اختصاص داده می‌شود.

معاون پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه متذکر شد: این دانشگاه ارتباط تنگاتنگی با سایر نهاد در مورد طرح‌های مختلف دارد و برگزاری تورهای علمی برای استادان این دانشگاه یکی دیگر از اقدامات مهم دانشگاه آزاد در راستای گسترش ارتباط علم با صنعت بوده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا