اخبار
کد خبر : 8407 ۱۳۹۸/۰۶/۱۱   ۱۸:۵۴:۱۶

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه:
دانشگاه آزاد در عرصه انتخابات ورود نمی کند

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: دانشگاه آزاد در عرصه انتخابات ورود نمی کند کمااینکه در موضوع انتخاب اصلح برنامه دانشجویی طرح ریزی می شود.

به گزارش نای قلم، سیدکاظم یکانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: زمينه فعاليت هاي فرهنگي و سياسي در دانشگاه براي دانشجويان مطابق قانون وجود دارد ضمن اینکه پیشرفت عدالت‌محور در صدر اهداف دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی جاری است.

وی افزود: فعاليت هاي فرهنگی و سیاسی در دانشگاه بر اساس قانون در مورد انتخابات مربوط به فرد و جناح خاصي نيست و تمام تشکل‌ها از هر جناحی در چارچوب قانون می‌توانند در این دانشگاه فعالیت کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی و هنری دانشجویی ظرفیت بزرگی برای تعالی فرهنگی، توانمندسازی اجتماعی و افزایش نشاط دانشجویی در مسیر پیشرفت علمی است.

وی از برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی نیز خبر داد و اضافه کرد: سال گذشته هشت کرسی آزاداندیشی در دانشگاه آزاد واحد ارومیه برگزار شد که امسال در فضای گفتمانی نیز کرسی‌های آزاداندیشی مختلفی برگزار می شود.

یکانی افزود: امسال کرسی آزاداندیشی استادان برای نخستین بار در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در خصوص کانون های فرهنگی نیز اظهار کرد: سال گذشته سه کانون فرهنگی در این واحد دانشگاهی تشکیل شد و امسال نیز سه کانون فرهنگی جدید ایجاد می‌شود و دانشجویان در زمینه‌های مختلف می‌توانند در این کانون‌های فرهنگی فعالیت داشته باشند.

یکانی افزود: بودجه مناسبی برای تشکل‌های دانشجویی و فعالیت‌های فرهنگی از جمله راهیان نور، اردوهای جهادی و کرسی های آزاداندیشی در این دانشگاه در نظر گرفته شده است.

وی اذعان کرد: در حوزه ورودی‌های جدید این دانشگاه، اعزام دانشجویان جدیدالورود به مشهد مقدس را در بازه زمانی مهر تا آبان ماه خواهیم داشت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا