اخبار
کد خبر : 8405 ۱۳۹۸/۰۶/۱۱   ۱۸:۵۴:۱۶

در واحد ارومیه؛
مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شد

 

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه راه‌اندازی شده است.

به گزارش نای قلم، جعفر نجف‌پور در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به‌منظور ارائه خدمات مشاوره تحصیلی به دانش‌آموزان واجد شرایط ثبت‌نام در دانشگاه، مرکز مشاوره هدایت تحصیلی در این شهر راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در این مرکز علاوه بر مشاوره تحصیلی، مراجعان با خدمات، دستاورد‌ها و امکانات و تجهیزات آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه آشنا می‌شوند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام ‌شده، این مرکز آمادگی ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی داوطلبان ورود به دانشگاه را در زمینه انتخاب رشته مناسب توسط اعضا هیئت‌علمی و کارشناسان خبره دارد.

نجف پور به آغاز ثبت نام بدون آزمون دانشگاه اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای ترم جدید ثبت نام کنند که ثبت نام بدون آزمون تا شهریور ماه سال جاری با۵۰ کد رشته درمقطع کارشناسی ادامه دارد.

به گفته وی در حال حاضر تعداد ۱۲ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و ۳۱ هزار دانشجو در کل واحد‌های استان آذربایجان‌غربی زیر نظر ۲۰۰هیئت علمی و ۷۰۰ استاد در حال تحصیل هستند.

نجف پور تشریح کرد: در حال حاضر در مقطع دکتری ۸۵ دانشجو در ۱۶ رشته مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا