Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 8387 ۱۳۹۸/۰۶/۰۸   ۱۹:۵۵:۱۰

32 فقره پرونده ارزی در استان تشکیل شد
برخورد جدی با متخلفان ارزی در آذربایجان غربی

 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: دریافت کنندگان ارز دولتی همچنان مورد رصد و پایش هستند و اگر به تعهدات خود پایبند نباشند و یا کالای وارداتی که با ارز دولتی وارد کرده و با ارز آزاد به بازار عرضه کنند با برخورد شدید بازرسان سازمان مواجه می شوند.

به گزارش نای قلم، علیرضا محمودی در گفتگوی خبری اظهار کرد: مبارزه و برخورد با متخلفان ارزی در استان همچنان ادامه دارد و در پنج ماهه سال جاری پنج فقره پرونده تخلف ارزی به ارزش 160 میلیارد ریال تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

وی عنوان کرد: طی سال 97 برای متخلفین دریافت کننده ارز دولتی در استان 32 فقره پرونده ارزی به ارزش ریالی 2 هزار و 295 میلیارد ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارجاع شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: عمده تخلف دریافت کنند گان ارز دولتی 11 مورد گرانفروشی، 26 مورد عدم اجرای تعهدات وارد کنندگان کالا و یک مورد هم عدم اجرای تعهدات تولید کنندگان می باشد.

محمودی گفت: طی سال 97 و پنج ماهه نخست سال جاری 37 فقره پرونده برای متخلفین دریافت کننده ارز دولتی با ارزش ریالی 2 هزار و 456 میلیارد ریال تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا