اخبار
کد خبر : 8382 ۱۳۹۸/۰۶/۰۸   ۱۸:۵۹:۱۶

روایت مجازی؛
برخورد کلنگی مسئولان!

 

افتتاح کردن و رونمایی بخشی از اقدامات طبیعی یک مسئول به شمار می‌رود. چیزی که می توان آن را در دسته حوزه وظایف یک مدیر یا یک نماینده به حساب آورد. اما نکته قابل تامل اینجاست که امر افتتاح کردن  تنها جزیی از انبوه وظیفه هایی است که مسئولان باید نسبت به انجام آن اصرار بورزند، نکته‌ای که گاهی از چشم آنها دور می ماند، شاید هم همین موضوع سرانجام منجر به این می‌شود که یک نماینده از راه اندازی یا افتتاح پروژه ای در شهر چنان لبریز از اشتیاق و ذوق می شود که انگار با کلنگ زنی یا رونمایی از یک سازه هر آنچه را که باید در دوران انجام می داده، با موفقیت تمام پشت سر گذاشته و رسالت خود را تمام و کمال به پایان رسانده است.

ذهنیتی احتمالی که در نهایت می تواند از یک مراسم افتتاح وکلنگ زنی ساده یک سوژه تمام عیار برای رسانه ها و شبکه های اجتماعی بسازد. طی هفته‌ای که گذشت کاربران فضای مجازی با سه مراسم رونمایی و راه اندازی عجیب از جانب مسئولان کشوری در اقصی نقاط مختلف مواجه بودند، چیزی که در نهایت آن ها را وادار کرد تا این موضوع را دستمایه شوخی قرار دهند و نسبت به آن واکنش داشته باشند.

*افتتاح ترانس برق در تکاب/ نصف مال من نصف مال تو

در گزارش خبرگزاری مهر آمده است، در فضای مجازی فیلمی از افتتاح های عجیب مسئولان منتشر شده که مورد توجه اهالی شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. فیلمی از افتتاح یک ترانس برق توسط دو مسئول در تکاب آذربایجان غربی با حضور بخشدار و استاندار و تلاش قابل تحسین مدیران مربوط برای قیچی کردن عادلانه و نصف، نصف روبان مراسم!

کلنگ زنی یک پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان توسط چهار مسوول، کلنگ زنی برای آسفالت یک خیابان کوچک روستایی در خرمشهر و شوی تبلیغاتی نماینده ممسنی با دستگاه «ام آر آی» از دیگر افتتاح و رونمایی هایی بود که علاوه بر انتقادات زیادی دستمایه شوخی کاربران نیز قرار گرفت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا