اخبار
کد خبر : 8373 ۱۳۹۸/۰۶/۰۶   ۲۲:۰۵:۱۳

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌غربی:
اطلاعات حساب‌های بانکی را در اختیار افراد غیر قرار ندهید

 

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌غربی گفت: جهت پیشگیری از هر گونه سوء استفاده از حساب‌های بانکی خود به هیچ عنوان اطلاعات حساب‌های بانکی را در اختیار افراد غیر قرار ندهید.

به گزارش نای قلم، سرهنگ اکبر نصرتی اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی مبالغی بصورت غیر مجاز برداشت شده است، موضوع در اسرع وقت تحت رسیدگی کارشناسان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های فنی و پلیسی صورت گرفته در روند رسیدگی به پرونده ضمن دستگیری متهم مشخص شد که فرد مورد نظر یکی از اقوام شاکی بوده که با ترفندی از اعتماد وی سوء استفاده نموده و اطلاعات حساب بانکی را بدست آورده بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه اطلاعات حساب بانکی جز اسناد محرمانه شما هستند و افشای آن‌ها برابر با کلاهبرداری و سوء استفاده می‌باشد، گفت: متهم پرونده پس از بدست آوردن اطلاعات حساب بانکی وفعال‌سازی رمز دوم، اقدام به خرید اینترنتی و انتقال وجه به حساب‌های دیگر کرده بود.

نصرتی بیان داشت: قرار گرفتن اطلاعات حساب‌های بانکی در اختیار دیگران علاوه بر اینکه موجب برداشت غیر مجاز از حساب افراد شده بلکه باعث سوء استفاده‌های دیگری از قبیل استفاده از حساب به عنوان حساب واسط یا پل گشته و مشکلاتی را برای صاحب حساب به دنبال خواهد داشت.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی از شهروندان و کاربران خواست در صورت مواجهه با هر گونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا قسمت گزارشات مردمی به پلیس فتا اعلام کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا