اخبار
کد خبر : 8363 ۱۳۹۸/۰۶/۰۵   ۱۹:۲۵:۲۵

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی خبر داد؛
اجرای ۲۲۵ عنوان برنامه در هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی گفت: ۲۲۵ عنوان برنامه در هفته امر به معروف و نهی از منکر در این استان اجرا می‌شود.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم‌نیا در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: 22 برنامه مهم در سه محور در این هفته برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر امسال شامل برگزاری نشست تخصصی با مسوولان دادگستری، برگزاری کلاس‌های فرهنگی در مساجد، گردهمایی مردمی و میثاق با شعار سال، برگزاری گردهمایی طلایه‌داران امر به معروف، تجلیل از نخبگان امر به معروف و نهی از منکر، دعوت از خانواده شهدا و دیدار با نمایندگان مجلس، برگزاری نشست‌های تخصصی مسوولان دادگستری برای حمایت از قانون آمران به معروف، دیدار با علما و شخصیت‌ها، تجلیل از فرماندهان نظامی و انتظامی است.

به گفته خرم نیا برنامه‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر از 10 شهریور آغاز شده و برنامه‌های امسال از لحاظ فراگیری و تاثیرگزاری، متفاوت از سالیان گذشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه شعار امسال هفته امر به معروف، «نهضت حسینی، مطالبه‌گری و مسوولیت اجتماعی» است، افزود: برای تمامی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات وظایفی در همین راستا تعیین شده تا بر اساس اعلام برنامه‌ها آنها را اجرا کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی اضافه کرد: امسال پیش‌بینی شده است میزان تاثیرگذاری برنامه های امر به معروف و نهی از منکر در بین مردم توسط این ستاد ارزیابی و در قالب گزارشی تهیه شود.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: امسال تعداد ۱۲ جلسه اخلاق برای مدیران توسط این ستاد تشکیل شده است که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در این جلسه‌ها سخنرانی کرده است.

خرم‌نیا در ادامه با تاکید بر اینکه اولویت در امر به معروف و نهی از منکر، جریان‌سازی و فرهنگ‌سازی است اظهار کرد: بی‌شک در این صورت بسیاری از ناملایمتی‌ها و ناهنجاری‌ها و کج رفتاری‌ها حل می‌شود.

وی تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر تنها به بدحجابی ختم نشده بلکه وظایف آن بسیار گسترده است و در این رابطه نیز باید از ظرفیت‌های هیئت‌های مذهبی و مساجد استفاده کرد.

خرم نیا افزود: دستگاه‌های اجرایی، رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه نقش اساسی برعهده دارند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا