Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 8340 ۱۳۹۸/۰۶/۰۱   ۱۹:۱۹:۵۶

اخبار ورزشی آذربایجان غربی
قهرمانی بانوی قایقران آذربایجان‌غربی در انتخابی تیم ملی روئینگ جوانان

 

قایقران آذربایجان‌غربی در مسابقه انتخابی تیم ملی روئینگ جوانان در بخش بانوان به مقام نخست دست یافت.

به گزارش نای قلم، اردوی تیم ملی روئینگ بانوان به میزبانی سد شیرین دره شهرستان بجنورد برگزارشد.

در این اردو پاروزنانی از استان های تهران، کرمانشاه، اردبیل، همدان، خراسان شمالی، زنجان و آذربایجان غربی حضور داشتند که در مسابقه انتخابی فاطمه مجلل از آذربایجان غربی در رده نخست قرار گرفت و فروغ آقابالازده و سما حشمدار از تهران جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.

نتایج این تست در کمیته فنی بررسی و نفرات برتر این تست انتخاب می شوند تا برای حضوری موفق در مسابقات قهرمانی آسیا تمریناتشان را آغاز کنند.

همچنین دومین اردوی تیم ملی روئینگ آقایان رده سنی جوانان با حضور 5 پاروزن در دریاچه آزادی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2019 از جمعه 1 شهریور ماه در دریاچه آزادی آغاز می شود.

در این اردو، امیر رضازاده از آذربایجان غربی به عنوان نماینده استان حضور خواهدداشت.

همچنین سینا پاشایی و آرتا هاشمی از آذربایجان غربی جزو 5 قایقران دعوت شده به اردوی استعدادیابی هستند که همزمان با اردوی جوانان در دریاچه آزادی حضور خواهندیافت.

*دعوت دوچرخه‌سوار میاندوآبی به اردوی تیم‌ملی

«مسعود خاکی» دوچرخه‌سوار میاندوآبی به عنوان نماینده آذربایجان‌غربی به اردوی تدارکاتی نیمه‌استقامت تیم‌ملی جوانان دعوت شد.

به گزارش نای قلم، اردوی تدارکاتی نیمه استقامت تیم ملی به منظور حضور بهتر دوچرخه‌سواران در رقابت‌های قهرمانی آسیا (کره‌جنوبی) از دوم تا هشتم شهریور سال‌جاری به میزبانی تهران در محل کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

در این دوره از اردوی ملی‌پوشان دوچرخه‌سواری نیمه‌استقامت جوانان ایران، ۱۱ دوچرخه‌سوار ملی‌پوش حضور خواهند داشت که مسعود خاکی دوچرخه سوار اهل میاندوآب نیز حضور دارد.

*آغاز مسابقات کبدی دختران المپیاد استعدادهای برتر دختران کشور در ارومیه

رقابت‌های کبدی دختران در قالب دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در ارومیه آغاز شد.

به گزارش نای قلم، مسابقات کبدی دختران با حضور ۴۰۰ کبدی کار کمتر از ۱۵ سال در قالب ۲۶ تیم در سالن ۶ هزار نفری ارومیه آغاز شده است.

در این مسابقات که تا 4 شهریورماه ادامه خواهدداشت، تیم های مازندران، سمنان و قزوین در گروه 1، یزد، اصفهان و زنجان در گروه 2، همدان، خوزستان و خراسان رضوی در گروه 3، البرز، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی و خراسان جنوبی در گروه4، سیستان و بلوچستان، قم و کردستان در گروه 5، تهران، ایلام و کرمان در گروه 6، آذربایجان شرقی، مرکزی، فارس و کرمانشاه در گروه 7 و آذربایجان غربی، گلستان و اردبیل در گروه 8 حضور دارند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا