اخبار
کد خبر : 8325 ۱۳۹۸/۰۵/۲۹   ۱۹:۰۷:۵۰

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه خبر داد؛
عقد تفاهمنامه بین دانشکده های پرستاری ارومیه و آتاتورک ارزروم

 

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه از عقد تفاهمنامه همکاری های مشترک دانشکده های پرستاری ارومیه و آتاتورک ارزروم خبر داد.

به گزارش نای قلم، حسین حبیب زاده در گفتگوی خبری اظهار کرد: پیرو سلسله جلسات بین المللی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و تاکید ریاست دانشگاه و همچنین تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و دانشگاه آتاتورک ارزروم، دعوتنامه رسمی توسط خانم دکتر قاشقچی رئیس دانشکده پرستاری دانشگاه آتاتورک ارزروم را دریافت کردیم و هیاتی سه نفره بازدیدی دو روزه از دانشکده پرستاری آتاتورک انجام دادیم.

وی افزود: مفاد این تفاهم نامه در زمینه کارهای مشترک آموزشی، طرح های تحقیقاتی مشترک بین اعضای هیات علمی این دانشکده و دانشکده آتاتورک، همچنین تبادل استاد و دانشجو و برگزاری کارگاه های آموزشی و پژوهشی مشترک بود .

حبیب زاده اضافه کرد: در روز دوم بازدیدی از بیمارستان یک هزار و 550 تختخوابی ارزروم داشتیم و از زیرساخت های پرستاری، شیوه گزارشات پرستاری و سیستم ارجاع بازدید به عمل آمد و تجربیات مشترک بین دو دانشکده مبادله شد و همچنین در بحث ایمنی بیمار با توجه به تجربیات ارزنده دانشگاه علوم پزشکی ارومیه مقرر شد در زمینه ایمنی بیمار با بیمارستان ارزروم تفاهم نامه جداگانه ای منعقد شود که در سفر آتی که اعضای هیات علمی و هیات رئیسه دانشکده پرستاری ارزروم در ارومیه حضور خواهند یافت منعقد شود .

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه تصریح کرد: این امر شروعی برای فعالیت ها و حضور در عرصه بین المللی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه بوده و نویدبخش آینده روشنی در راستای توسعه علمی حوزه پرستاری و مامایی دانشگاه است. 

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا