اخبار
کد خبر : 8323 ۱۳۹۸/۰۵/۲۹   ۱۹:۰۷:۵۰

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی خبر داد؛
بهره برداری از ۲۵ پروژه آب رسانی در روستا‌های استان

 

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی از بهره برداری از ۲۵ پروژه آب رسانی در روستا‌های استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، علیرضا رضوی در گفتگویی اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۲۵ پروژه آبرسانی در روستا‌های استان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

 وی افزود: پروژه‌های مذکور شامل ۴۹ طرح می‌باشد و برای اجرای آن‌ها بیش از ۱۰ میلیاردو ۷۴۶ میلیون تومان هزینه شده است که در روستا‌های ارومیه، خوی، مهاباد، میاندوآب، بوکان، چالدران، تکاب، شوط، ماکو و سردشت، به بهره برداری می‌رسند.

 رضوی اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها ۱۰ هزار و ۳۹۶ خانوار روستایی با ۴۰ هزار و ۳۲۹ نفر جمعیت از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی از آغاز عملیات اجرایی دو طرح مهم مجتمع‌های ۱۶۵ روستایی بوکان و ۱۶ روستایی چالدران همزمان با هفته دولت خبر داد و اضافه کرد: عملیات اجرایی طرح‌های تامین آب آشامیدنی مجتمع تپی و حصار در شهرستان بوکان، تامین آب آشامیدنی روستای ملحم و کنگرلو شهرستان سلماس و طرح تامین آب آشامیدنی روستای عبداله کرده مهاباد نیز همزمان با هفته دولت آغاز می شود.

 رضوی با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۲۵۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی، استانی و مشارکت بنیاد علوی اختصاص داده شده است، افزود: با اتمام عملیات اجرایی و بهره برداری از این طرح ها، ۱۹ هزار و ۱۳۹ خانوار روستایی با ۸۲ هزار و ۸۱۵ نفر جمعیت از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا