اخبار
کد خبر : 8312 ۱۳۹۸/۰۵/۲۶   ۲۱:۳۲:۲۷

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در اشنویه کشف شد

 

فرمانده انتظامی اشنویه گفت: ماموران انتظامی موفق به کشف و ضبط ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در یکی از روستاهای این شهرستان شدند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ حسین شهریار در گفتگویی افزود: این عملیات در روستای  «نلیوان» اشنویه انجام و ماموران ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر انباشت شده را کشف و ضبط کردند.

وی اضافه کرد: در این رابطه سه نفر دستگیر و علاوه بر این محموله ۲۰ کیلوگرمی مواد مخدر، یک دستگاه خودرو سواری نیز توقیف و تحویل مقام قضایی شد.

شهریار با بیان اینکه امسال کشف مواد مخدر در اشنویه ۳۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است، افزود: پلیس به عنوان مجری امنیت وظیفه دارد با تمام توان و تلاش، پایداری و ثبات امنیت را در سطح شهرستان به اجرا بگذارد که در این رابطه ۱۷ قاچاقچی در این شهرستان طی سال جاری دستگیر شده است.

*کشف سوخت قاچاق در میاندوآب

فرمانده انتظامي میاندوآب از توقیف یک دستگاه تریلی کشنده و کشف 30 هزار ليتر سوخت قاچاق خبر داد.

 سرهنگ "حسن شیخ نژاد" در گفتگویی اظهار داشت: ماموران انتظامی میاندوآب، حین کنترل خودروهای عبوری در محور میاندوآب - تبریز، به یک دستگاه تریلی کشنده به ظن حمل سوخت قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند .

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از این خودرو، 30 هزار لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع نفت سفید کشف کردند.

فرمانده انتظامی میاندوآب، با بیان اینکه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد، ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شد.

*اتوبوس حامل کالای قاچاق در ماکو توقیف شد

فرمانده انتظامی ماکو گفت: اتوبوس حامل کالای قاچاق به ارزش بیش از ۴۵۰ میلیون ریال در این شهرستان توقیف شد.

سرهنگ میرحیدر شفیعی در گفتگویی افزود: ماموران انتظامی ماکو حین کنترل خودروهای عبوری در محور ماکو - بازرگان به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی ماموران از اتوبوس، ۷۰۴ قطعه لوازم یدکی خودروهای سبک از جمله واشر، بلبرینگ و استارت و دیگر لوازم خودرو کشف و ضبط شد.

شفیعی ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی این کالاها را ۴۵۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی ماکو گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا