اخبار
کد خبر : 831 ۱۳۹۴/۰۷/۲۶   

آموزش و پرورش محل کشف نخبه‌ها است

* مهم‌ترین علل توسعه در کشورهای پیشرفته توجه ویژه به آموزش و پرورش است

معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: آموزش و پرورش محل کشف نخبه‌ها محسوب می‌شود و بهترین مکان برای کشف افرادی است که در جنبه‌های مختلف ورزشی، علمی، هنری و فرهنگی دارای استعداد هستند.

به گزارش ناي قلم، علیرضا رادفر امروز در آیین افتتاحیه اولین همایش ملی تربیت بدنی و ورزش مدارس کشور، اظهار كرد: مهم‌ترین معیار سنجش در پیشرفت و توسعه هر کشور آموزش و پرورش است که به عنوان پایه‌ای‌ترین عوامل توسعه مطرح است.

وی افزود: هزینه‌هایی که در کشورهای پیشرفته صرف آموزش و پرورش می‌شود در واقع سرمایه تلقی می‌شود و هیچ‌کس انتظار ندارد که این سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت جواب دهد در واقع یکی از مهم‌ترین علل توسعه در کشورهای پیشرفته توجه ویژه به آموزش و پرورش است.

رادفر اضافه كرد: آموزش و پرورش چه به جهت آموزش‌های علمی و چه از لحاظ پرورش روحی نقش بسزایی در جامعه دارد و می‌تواند باعث ایجاد جامعه‌ای با افراد سالم، آگاه و با فرهنگ شود.

وی با بیان اینکه قهرمان‌پروری در ورزش کشور امری مهم تلقی می‌شود، تصریح کرد: یکی از نهادهایی که باید برای قهرمان‌پروری مورد توجه قرار بگیرد آموزش و پرورش است اما مهم‌ترین موضوع سلامت جوانان کشور می‌باشد که این سلامتی جسمانی باید از آموزش و پرورش کلید بخورد.

رادفر اضافه کرد: هرچند دروس ریاضی و فیزیک مهم هستند اما ورزش نیز به عنوان یکی از دروس مهم مطرح است و نباید ساعات این درس به هیچ عنوان تعطیل شود و در اختیار سایر دروس قرار بگیرد چون دانش‌آموزان به این درس برای سلامتی و نشاط نیاز دارند خصوصا اینکه دانش‌آموزان دختر ما از امکانات تحرک کمتری برخوردار هستند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی اظهار داشت: انسان‌های تحرک‌یافته و سالم باعث ایجاد جامعه توسعه یافته می‌شود و اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد تا در زوایای مختلف به قله‌های موفقیت برسند.

وی افزود: یکی از پایه‌های مهم اعتماد به نفس ورزش است و سلامت جسمانی که پایگاه اصلی آن آموزش و پرورش است که می‌تواند سلامت اجتماع را تضمین کند.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا