اخبار
کد خبر : 8302 ۱۳۹۸/۰۵/۲۵   ۱۶:۲۳:۳۰

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه:
افراد اصلح و شایسته برای حضور در مجلس آینده انتخاب شوند

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: افراد اصلح و شایسته برای حضور در مجلس آینده انتخاب شوند؛ افرادی که صلاحیت و لیاقت کافی برای نمایندگی اقشار مختلف مردم را دارند.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار کرد: هزینه انتخاباتی بالا یکی از شرایط عدم احراز صلاحیت برای خدمت است و نباید چنین افرادی انتخاب شوند.

وی با ذکر اینکه این افراد دست‌کم، تحصیلات و تخصص لازم را نمی توانند داشته باشند، تصریح کرد: اینکه نمایندگان همانند مردم عادی زندگی کنند و از هزینه و ریخت و پاش جلوگیری کنند باید مدنظر قرار گیرد.

امام جمعه ارومیه تعصب نسبت به اسلام را از ضروریات و دارا بودن تحصیلات و تخصص متناسب با شرایط روز را از شروط اصلی و مهم نمایندگی عنوان و اذعان کرد: همه باید تلاش کنیم که افراد شایسته را به میدان خدمت بفرستیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به سالروز ورود آزادگان به میهن نیز اشاره کرد و افزود: آزادگان نماد شجاعت و افتخار برای هر ایرانی هستند و ما به وجود آنان افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اسرای جنگ تحمیلی در زندان‌های رژیم بعث، سخت‌ترین شکنجه‌ها را تحمل کردند، اضافه کرد: خداوند به واسطه مقاومت و ایستادگی آزادگان در زندان های رژیم بعثی عراق لطف خود را شامل ملت ایران کرد، بنابراین ملت ایران نیز باید قدردان این ایستادگی باشند.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: این انسان‌های وارسته در نزد خداوند متعال جایگاهی شایسته دارند و جانفشانی آنان هیچگاه از ذهن مردم ایران پاک نمی‌شود.

وی با اشاره به فرازهایی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اردوهای جهادی گفت: گروه های جهادی نقش مهمی در توسعه کشور دارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه گروه های جهادی درشرایط فعلی با ایمان و توکل به خدا برای آبادانی هرچه بیشتر کشور تلاش کنند، گفت: تمام مدیران از بالاترین تا پایین ترین مسوول و مدیر وظیفه دارند مدیریت جهادی لازم را داشته باشند و فرامین رهبری را فصل الخطاب خود قرار دهند.

وی همچنین با اشاره به سالروز کودتای ۲۸مرداد و تاکید بر عبرت گرفتن از تاریخ و نتیجه اعتماد به آمریکا تصریح کرد: آمریکا در طول تاریخ و در هر زمان با ملت ایران دشمن بوده و استعمارگران درتلاش هستند انقلاب ها و جنبش های مردمی را با کودتا از مسیر و اهداف خود دور کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا