اخبار
کد خبر : 8291 ۱۳۹۸/۰۵/۲۳   ۱۶:۲۶:۲۰

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی خبر داد
تجلیل از 240 خبرنگار فعال آذربایجان غربی در مراسم روز خبرنگار

 

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت: به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار سال جاری 75 نفر از خبرنگاران مرکز استان و 165 نفر از خبرنگاران شهرستان های شمال و جنوب استان مورد تجلیل واقع شده اند .

یوسف پیربوداقی در گفتگوی اختصاصی با نای قلم، اظهار کرد: به همت خانه مطبوعات و با مشارکت صمیمانه استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در مراسم روز خبرنگار امسال با اولویت خبرنگاران عضو خانه مطبوعات از خبرنگاران رسانه‌های مجازی و مکتوب ارومیه و در شهرستان های شمال و جنوب استان با نظر ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی از همه خبرنگاران عضو و غیرعضو خانه مطبوعات تجلیل به عمل آمد است.

وی با تاکید به اینکه هیچ گونه محدودیتی برای عضویت خبرنگاران وجود ندارد، تصریح کرد: کمیته خبرنگاران خانه مطبوعات با هدف جذب حداکثری به منظور ساماندهی فعالان خبری استان آماده هر نوع همکاری با فعالان رسانه ای است.

رئیس خانه مطبوعات استان ادامه داد: نگاه خانه مطبوعات بر اساس تعریف ارائه شده است (خبرنگار به کسی گفته می شود که از محل تهیه، تولید و توزیع خبر امرار معاش کند) و چنانچه عزیزانی از فعالان رسانه ای در این ارتباط مورد غفلت واقع شده اند اعلام کنند تا مشکل رفع شود .

پیربوداقی تاکید کرد: هیئت مدیره خانه مطبوعات آمادگی کامل خود را برای رفع نارسایی ها و کاستی های ممکن اعلام می دارد و از دیدگاه و نظرات فعالان رسانه ای برای رفع موانع استقبال می کند و برای اصلاح روند موجود آماده شنیدن هرگونه پیشنهاد و طرح از سوی فعالان رسانه ای است.

وی در پایان خاطرنشان کرد که موضوع تقدیر از خبرنگاران مختص خبرنگاران با اولویت عضویت در خانه مطبوعات است و به هیچ عنوان موضوع اعضای خانه مطرح نبوده و نیست به طوری که تاکنون از مجموع 75 خبرنگار مورد تجلیل واقع شده در شهرستان ارومیه بیش از 20 نفر از خبرنگاران عضو افتخاری خانه مطبوعات هستند.

گفتنی است؛ ۱۷۴ نشریه مکتوب و پایگاه خبری در استان مجوز فعالیت دارد که مجوز تعداد زیادی از آن‌ها در چند سال اخیر صادر شده است.

از مجموع رسانه‌های استان ۱۲۰ نشریه به صورت مکتوب و ۵۴ پایگاه خبری به صورت الکترونیکی فعالیت می‌کنند که بخش زیادی از آن‌ها در ارومیه، مرکز استان متمرکز شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا