اخبار
کد خبر : 829 ۱۳۹۴/۰۷/۲۶   

لزوم اخذ مجوز طرح پدافند غیرعامل در پروژه های استراتژیک استان

* امروز اهمیت پدافند غیرعامل برای مسئولان باید شناخته شده باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بر لزوم اخذ مجوز طرح پدافند غیرعامل در پروژه های استراتژیک استان تاكيد كرد.

به گزارش ناي قلم، علیرضا رادفر در جلسه هماهنگی برنامه های نکوداشت هفته پدافند غیرعامل در استان که در محل استانداری برگزار شد، بر ضرورت نهادینه سازی و آموزش و آشناسازی مردم با موضوع پدافند غیرعامل در جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، امروز اهمیت پدافند غیرعامل برای مسئولان باید شناخته شده باشد و مردم نیز در کنار مسئولان، با این موضوع مهم آشنا و در جهت اجرا كردن ضرورت‌های پدافندی اقدام کنند.

وی در زمينه اهداف پدافند غیرعامل نیز گفت: مصون سازی کشور از آسیب‌ها و تهدیدات احتمالی و کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، ساختمان‌ها، تاسیسات، تجهیزات، اسناد و شریان‌های حیاتی کشور از جمله مهم‌ترین مزایای اجرای ضرورت‌های پدافند غیرعامل در جامعه است و لازم است همه مسئولان و مردم در این راستا تلاش کنند.

معاون استاندار همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل افزود: این هفته که از 4 آبان ماه آغاز و تا 10 آبان ماه ادامه خواهد شد، فرصت مغتنمی در جهت توجه بیشتر به موضوع پدافند غیرعامل و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص است.

رادفر در ادامه بر لزوم فعال‌تر شدن و برگزاری جلسات کارگروه‌های تخصصی پدافند غیرعامل در استان تاکید کرد و گفت: پدافند غیرعامل دارای 14 کارگروه تخصصی در استان است که از روسای کارگروه‌ها انتظار می‌رود نسبت به برگزاری مستمر جلسات این کارگروه‌ها در استان اقدام نمایند تا موضوعات و تصمیمات این کارگروه‌ها در شورای پدافند غیرعامل به ریاست استاندار محترم مطرح و برای اجرایی شدن آن‌ها تصمیمات لازم اتخاذ شود.

لزوم اخذ مجوز و تاییدیه طرح پدافند غیرعامل در طرح‌ها و پروژه های استراتژیک و مهم استان از دیگر موارد مورد اشاره و تاکید معاون سیاسی استاندار در این جلسه بود.

مرتضی آزادی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هم در این جلسه در خصوص اهمیت موضوع پدافند غیرعامل و لزوم توجه بیشتر مدیران به این موضوع توضیحاتی را ارائه کرد.

در ادامه این جلسه مدیران و روسای کارگروه‌های تخصصی پدافند غیرعامل، طرح‌ها و پیشنهادات خود را برای اجرا در هفته پدافند غیرعامل در استان مطرح کردند.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا