اخبار
کد خبر : 8280 ۱۳۹۸/۰۵/۲۳   ۱۵:۱۰:۴۵

مدیر امور طیورسازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی:
قیمت گوشت مرغ در بازار استان تعدیل شد

 

مدیر امور طیورسازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر قیمت گوشت مرغ در آذربایجان‌غربی تعدیل شده و هیچ گونه کمبودی از لحاظ تامین و عرضه گوشت مرغ در استان وجود ندارد.

به گزارش نای قلم، رضا یوسفی رضایی در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: تعدیل قیمت گوشت مرغ در استان و توزیع مرغ منجمد به قیمت تنظیم بازار در صورت نیاز بازار در آذربایجان‌غربی ادامه دارد و هیچ گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: همچنین برای حمایت از تولید کنندگان گوشت مرغ استان، نهاده های طیوراعم از کنجاله سویا و ذرت به منظور افزایش جوجه‌ریزی و تداوم تولید بین مرغداری‌های استان توزیع شده و به میزان کافی در انبارهای سازمان موجود است وهیچ گونه مشکلی در خصوص تامین نهاده در استان وجود ندارد.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی با اشاره به جوجه ریزی سه میلیون و 770 هزار قطعه جوجه در مرغداری های استان در تیر ماه سال جاری، ادامه داد: براساس هماهنگی‌های انجام شده با تولیدکنندگان گوشت مرغ مبنی بر افزایش کشتار، تمهیدات لازم توسط مسئولان ذیربط در این زمینه اتخاذ شده است.

رضایی خاطرنشان کرد:  انتشار خبری از قول نائب رئیس اتحادیه مواد پروتئینی، گوشت و مرغ ارومیه در فضای مجازی مبنی بر اینکه به دلیل افزایش قیمت مرغ، گوشت سفید با ارائه کارت ملی در ارومیه عرضه می‌شود، کذب محض است و در حال حاضر نیز گوشت مرغ منجمد به قیمت مصوب تنظیم بازار 12 هزار و 900 تومان و گوشت مرغ گرم نیز به طور میانگین به قیمت 14 هزار و 400 تومان در سطح بازار مصرف عرضه می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا