اخبار
کد خبر : 8276 ۱۳۹۸/۰۵/۲۱   ۲۰:۳۳:۲۹

رئیس پلیس فتای انتظامی آذربایجان غربی:
۳ کلاهبردار اینترنتی در آذربایجان غربی دستگیر شدند

 

رئیس پلیس فتای انتظامی آذربایجان غربی گفت: سه کلاهبردار اینترنتی با ذخیره اطلاعات ۲۵۰۰ کارت بانکی در رایانه، اقدام به برداشت غیرمجاز پنج میلیارد ریالی از حساب این افراد کرده بودند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ اکبر نصرتی در این خصوص اظهارداشت: سه کلاهبردار اینترنتی با ذخیره اطلاعات 2 هزار و 500 کارت بانکی در رایانه، اقدام به برداشت غیرمجاز پنج میلیارد ریالی از حساب این افراد کرده بودند که توسط پلیس فتای استان دستگیر شدند.

وی ادامه داد: پس از دریافت شکایت یکی از شهروندان ارومیه مبنی بر برداشت غیرمجاز اینترنتی به مبلغ ۱۸۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال از حسابش بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتای استان قرار گرفت.

سرهنگ نصرتی افزود: با بکار گیری شگردهای تخصصی کارشناسان پلیس، موفق به شناسایی این افراد در شهر تهران شده و پس از طرح ریزی عمیلیاتی و اخذ دستور قضایی در یک عملیات غافلگیرانه سه متهم شناسایی و دستگیر شدند .

رئیس پلیس فتای انتظامی استان گفت: این افراد با روش های  اقدام به ایجاد درگاه جعل کرده و با ذخیره سازی اطلاعات سوژه های خود نسبت به خالی کردن وجوه موجود در کارت های بانکی کاربران اقدام می کردند.

وی افزود: از محل اختفای دستگیرشدگان تا کنون ۸۵۰ میلیون ریال وجه نقد و مقدار زیادی گوشی تلفن همراه و نیز قولنامه خرید ملک و خودرو کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا