اخبار
کد خبر : 8274 ۱۳۹۸/۰۵/۲۰   ۲۲:۳۲:۱۹

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:
پیش بینی ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد بازارچه های مرزی جدید در استان

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: برای ایجاد بازارچه های مرزی جدید در استان که اخیرا تصویب شده اند، ۷۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

به گزارش نای قلم، رضا حسینی در چهارمین جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان با تاکید بر ضرورت ایجاد یا تکمیل بازارچه های مرزی استان اظهار کرد: ایجاد، نوسازی و تکمیل بازارچه های مرزی استان که تصویب شده و یا در حال تصویب هستند باید در دستور کار دستگاه های ذیربط استانی قرار گیرد.

وی به موضوع تهاتر کالاهای صادراتی با وارداتی اشاره کرد و گفت: کالاهای صادراتی استان که قابل تهاتر با برخی کالاهای وارداتی هستند باید شناسایی شوند تا بتوانیم از این ظرفیت در جهت تامین بخشی از اقلام مورد نیاز کشور استفاده کنیم.

حسینی همچنین خواستار بروزرسانی اطلاعات مرزنشینان شد و گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید در اسرع وقت نسبت به بروزرسانی آمار و اطلاعات مرزنشینان ساکن در شعاع 20 و 30 کیلومتری مرزهای استان اقدام کند.

در این جلسه همچنین در خصوص راهکارهای جلوگیری از سوءاستفاده‌ برخی سودجویان از دارندگان کارت‌های پیله‌وری بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد پیشنهادات مطروحه در این رابطه جهت اخذ تصمیمات مقتضی به سازمان های ذیربط کشوری منعکس شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا