اخبار
کد خبر : 8273 ۱۳۹۸/۰۵/۲۰   ۲۲:۲۵:۳۷

اطلاعیه؛
گاز برخی از مشترکان ارومیه و بوکان موقتی قطع می‌شود

 

طبق اطلاعیه روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان‌غربی، گاز برخی از مشترکان طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته / ۲۲ و ۲۳ مرداد ۱۳۹۸/ در شهرستان‌های ارومیه و بوکان قطع می شود.

به گزارش نای قلم، در این اطلاعیه آمده است: به دلیل عملیات اتصال عایقی ایستگاه، جریان گاز مشترکان واقع در علی‌آباد کهنه شهرستان بوکان از ساعت هشت صبح روز سه شنبه/ ۲۲ مرداد/ به مدت ۱۲ ساعت قطع می‌گردد.

همچنین به علت تزریق گاز در محدوده شهرک صنعتی فاز ۳، جریان گاز مشترکان واقع در روستاهای کهریز، حماملار، سلطان‌آباد، ماکوکندی، امام‌کندی، جبل‌کندی و گل‌تپه و کلیه صنایع مستقر در شهرک صنعتی فاز ۳ از ساعت هفت روز سه شنبه/۲۲ مرداد/ به مدت ۱۵ ساعت قطع خواهد شد.

همزمان با عملیات انشعاب‌گیری و راه‌اندازی ایستگاه تقلیل فشار ۲۰۷ کمربندی خاتم‌الانبیای ارومیه، جریان گاز مشترکان واقع در جنب مسجد خاتم‌الانبیا از ساعت ۹ روز چهارشنبه /۲۳ مرداد/ به مدت ۲۴ ساعت قطع می شود.

در پایان این اطلاعیه ضمن تشکر از بردباری مردم از مشرکان مناطق مورد نظر خواسته شد تا از دستکاری کنتور، رگلاتور و سایر تجهیزات خودداری کنند زیرا در صورت اتمام عملیات، تیم‌های امدادی اداره گاز نسبت به برقراری مجدد جریان گاز مشترکان اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا