اخبار
کد خبر : 8265 ۱۳۹۸/۰۵/۱۸   ۱۵:۵۱:۳۵

مدیر روابط عمومی و بازاریابی بانک تجارت آذربایجان غربی:
بانک تجارت آذربایجان غربی از مناطق موفق در کشور شناخته شد

 

مدیر روابط عمومی و بازاریابی بانک تجارت آذربایجان غربی گفت: بانک تجارت آذربایجان غربی سال گذشته توانست با کسب رتبه اول به عنوان یکی از مناطق موفق در کشور شناخته شود.

به گزارش نای قلم، سجاد امام‌وردی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های هدفمندی که صورت گرفته است، بانک تجارت توانست از ماده 141 خارج و به بزرگترین بانک بورسی کشور تبدیل شود.

"براثر ماده 141 قانون تجارت اگر بر اثر زیان‌های وارده حداقل نصف سرمایه شرکت از بین برود، هیات مدیره مکلف است بلافاصله مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام را دعوت نماید تا موضوع انحلال یا بقاء شرکت مورد شور و رای واقع شود.

هرگاه مجمع مزبور رای به انحلال ندهد باید در همان جلسه و با رعایت مقررات ماده ۶ این قانون سرمایه شرکت را به مبلغ سرمایه موجود کاهش دهد.

در صورتی که هیات مدیره برخلاف این ماده به دعوت مجمع عمومی فوق العاده مبادرت ننماید و یا مجمعی که دعوت می‌شود نتواند مطابق مقررات قانونی منعقد گردد، هر ذینفع می‌تواند انحلال شرکت را از دادگاه صلاحیت‌دار درخواست کند."

مدیر روابط عمومی بانک تجارت آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: بانک تجارت با کسب میانگین به صورت 34 درصد سهم از بازار از نظر رشد سهم به عنوان یکی از بانک های موفق در سطح استان است.

وی تصریح کرد: مقوله مسئولیت اجتماعی حوزه های متعددی را شامل می شود و بانک تجارت حضور موثر در این عرصه داشته است به ویژه توانسته از زندانیان جرایم غیرعمد و بیماران مستمند با اعطای تسهیلات ارزان قیمت حمایت های خوبی به عمل آورد.

امام‌وردی اذعان کرد: بانک تجارت با هدف افزایش قدرت خرید مردم و رونق کسب و کار صاحبان مشاغل اقدام به راه اندازی شبکه خرید و فروش اقساطی کالا و خدمات در قالب طرح «آسان خرید» کرده است.

وی گفت: بانک تجارت استارت اولیه طرح «آسان خرید» را سال 92 زده و فاز تکمیلی آن را در سال 98 به صورت عملیاتی اجرا کرده است.

مدیر روابط عمومی بانک تجارت آذربایجان غربی از آسان ‌خرید به‌عنوان یکی از کامل‌ترین سیستم‌های خرید اعتباری یاد کرد و توضیح داد: اقتضائات اقتصادی و شرایط بحرانی کشور موجب شده است که تولیدکنندگان نتوانند تولیدات خود را به جامعه عرضه کنند و خریداران نیز به خاطر وضعیت تحریمی و بضاعت هایی که تحریم ها ایجاد کرده است، نتوانند خرید مناسب از تولیدکنندگان داشته باشند.

امام وردی با بیان اینکه رسالت طرح "آسان خرید" این است که تولیدکنندگان را به خریداران خود وصل کنند، خاطرنشان کرد: در قالب این طرح، دارندگان کارت اعتباری آسان خرید می توانند کالا یا خدمات مورد نیاز خود را به صورت اقساط سه الی 60 ماهه از پنج هزار فروشگاه خریداری کنند و در اقساط مشخص به بانک بپردازند.

وی ادامه داد: بانک تجارت در راستای حمایت از کسبه و اصناف در نظر دارد به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان خود در بخش‌های گوناگون و با توجه به نوع فعالیت مشتریان و نیازهای آنها از جمله کشاورزی و دامداری، پیمانکاران عمرانی و سلامت بسته‌های جامع و ویژه خدماتی ارائه دهد.

به گفته مدیر روابط عمومی بانک تجارت آذربایجان غربی، در این طرح تسهیلات منعطفی با نرخ سود چهار الی 18 درصد پرداخت می شود و سعی شده است تمام اقشار بازارهای هدف پوشش داده شود.

امام وردی تصریح کرد: در راستای حمایت از زیرمجموعه همکاران سازمان ها یا شرکت های خصوصی و دولتی طرحی به نام طرح کریمان در حال اجراست که از محل حساب های رسوب قرض الحسنه سازمان یا شرکت می تواند تسهیلات ارزان قیمت 2 درصدی تا سقف 60 ماه اختصاص دهد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا