اخبار
کد خبر : 8264 ۱۳۹۸/۰۵/۱۸   ۱۵:۵۰:۱۰

سرپرست منطقه آذربایجان غربی بانک تجارت خبر داد؛
پرداخت 400 میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط

 

سرپرست اداره امورشعب بانک تجارت آذربایجان غربی گفت: بانک تجارت حمایت موثر و هدفمند از بنگاه‌های اقتصادی مولد را با جدیت در دستور کار قرار دارد به طوری که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در سال های 96 و 97 به 55 فقره بنگاه کوچک و متوسط در مجموع 400 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

به گزارش نای قلم، بهرام حفظی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: همچنین بیش از 9 هزار و 952 فقره تسهیلات ازدواج و تامین جهیزیه، چهار هزار و 43 فقره تسهیلات خرید خودرو و کالای ایرانی به مبلغ 542 میلیارد ریال، یک هزار و 877 فقره حمام روستایی به مبلغ 721 میلیارد ریال، ۱۹ فقره تسهیلات مددجویی به زندانیان نیازمند به مبلغ 11 میلیارد ریال و 2 هزار 20 فقره تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید به مبلغ 338 میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: براساس ابلاغیه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور در سال 96، نظام بانکی موظف به انجام اموری همچون حمایت از بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط، بسترسازی، فروش اعتباری کالاهای مصرفی بادوام ایرانی، تامین مالی پروژه های تولیدی و اشتغالزا، مدیریت ریسک و شفاف سازی و توسعه فعالیت های بانکداری بین الملل شده است و بانک تجارت عزم راسخ دارد با به میدان آوردن تمام ظرفیت های داخلی و بین المللی خود کارنامه ای درخشان در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی به جا گذارد.

سرپرست اداره امور شعب بانک تجارت آذربایجان غربی، نسخه طلایی پیروزی در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم های سرسختانه و ظالمانه دشمنان انقلاب اسلامی را اقتصاد مقاومتی، تقویت بنیه تولیدات داخلی و تلاش برای افزایش صادرات غیرنفتی و ارزآور عنوان کرد.

حفظی خاطرنشان کرد: بی شک ترویج فرهنگ کار جمعی، ایجاد گرایش به سمت مصرف کالای ایرانی، کیفی کردن کالای ایرانی و کاهش مصرف کالای خارجی در کنار فعالیت های هدفمند بانک ها تکمیل کننده پازل اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بانک تجارت آذربایجان غربی ۴۵ شعبه و ۴۸۰ پرسنل دارد که 60 نفر خدماتی و پیمانی و 420 نفر رسمی هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا