Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 8263 ۱۳۹۸/۰۵/۱۸   ۱۵:۴۳:۴۹

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:
کاندیداهای مجلس از اختلاف افکنی پرهیز کنند

 

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی  و امام جمعه ارومیه گفت: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از اختلاف افکنی و توهین به اقوام پرهیز کنند.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه اظهار کرد: در تبلیغات انتخاباتی باید منافع ملی بر منافع شخصی ارجحیت داشته باشد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه خبرنگاران از ارکان حرکت رو به جلو جامعه هستند، تصریح کرد: خبرنگاران در صورتی که واقعیت‌ها را منتشر و از منفعت شخصی و مطامع دنیوی دوری کنند، می‌توانند در ایفای این نقش موثرتر باشند.

امام جمعه ارومیه اذعان کرد: موضوع خبر و خبرنگاری موضوع بسیار مهمی در جهان است که باید با علم و آگاهی همراه باشد.

وی افزود: خبر و خبررسانی از عناصر مهم ایجاد آگاهی در جامعه است و باید خبرنگاران در این راستا اهتمام بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تعهد و اخلاق را از بایسته های کار خبرنگاری عنوان کرد و ادامه داد: صداقت و دوری از منافع شخصی از جمله مواردی است که باید خبرنگاران رعایت کنند.

امام جمعه ارومیه با تاکید به اینکه علم به قضایا با خبر محقق می‌شود، اضافه کرد: خبرنگاران باید در راستای عمل به کار حرفه ای خود، از بروز اختلاف قومی و مذهبی و همچنین فساد و ظلم جلوگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر رسیدگی به وضعیت خبرنگاران توسط مسئولان تاکید کرد و اظهار داشت: مشکلات این قشر باید توسط مدیران بخش های مرتبط احصا و حل شود.

امام جمعه ارومیه همچنین اضافه کرد: اصل اعتماد انسان مومن باید به خدا باشد و این اعتماد با قرائت دعاهایی نظیر عرفه ممکن می‌شود. برای افزایش معرفت و دانش پناه بردن به دعاها راهکار است.

وی، افزود: قرائت دعای کمیل در شهرها باید بیشتر مورد توجه باشد و فرزندان و خانواده‌ها را به این مسیر ببریم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، با اشاره به فرا رسیدن عید قربان، تقسیم گوشت قربانی میان مستمندان و نیازمندان را بهترین اقدامی دانست که در شرایط اقتصادی فعلی می‌تواند به کمک این خانواده‌ها بیاید.

وی با انتقاد از وضعیت تفرجگاه ها به ویژه سواحل دریاچه ارومیه افزود: مردم و مسئولان باید به دنبال جلوگیری از حرمت شکنی و برخی اقدامات غیردینی در این مناطق باشند تا زمینه افزایش رحمت الهی فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر توجه ویژه جوانان به قرائت ادعیه منتسب به ائمه اطهار (ع) تاکید کرد و گفت: قرائت دعاهایی نظیر عرفه و کمیل بسیار اهمیت دارد.

امام جمعه ارومیه با تبریک عید سعید قربان اضافه کرد: باید توجه داشته باشیم که گوشت قربانی در این روز بین مستمندان و نیازمندان توزیع شود.

وی، ایام تاسیس جهاد دانشگاهی را گرامی داشته و عنوان کرد: اهمیت این نهاد بخاطر اقدامات ارزشمند آن است که باید قدر این اقدامات را بدانیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا