اخبار
کد خبر : 826 ۱۳۹۴/۰۷/۲۶   

نظارت مستمر و جدي از واحدهای صنفی ضروري است

* باید مقرراتی خاص و به روز برای فروشندگان در نظر گرفته شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربايجان غربي بر نظارت و بازرسی‌های مستمر و جدی از واحدهای صنفی تاكيد كرد.

به گزارش ناي قلم، هوشنگ عطاپور امروز در جلسه ستاد ساماندهی ویترین مغازه‌ها و استفاده از مانکن‌های فروشگاه‌ها و نمایشگاه هاي استان، اظهار كرد: اکیپ‎های بازرسی متشکل از بازرسان اتحادیه، اتاق اصناف و نمایندگان سایر دستگاه‎های مرتبط تشکیل و برای بازدید از وضعیت موجود فروشگاه‎های عرضه پوشاک سطح شهر به اماکن مراجعه و در صورت مشاهده تخلف گزارش و با واحد صنفی متخلف برخورد كنند.

وي با اشاره به ترویج الگوهای مناسب برای پوشش مانکن و چیدمان مغازه‌ها به منظور ممانعت از فرهنگ مدگرایی، گفت: دستگاه های مرتبط باید اهتمام ویژه و اقدام مناسب فرهنگی داشته باشند تا روز به روز شاهد ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و رعایت حقوق شهروندان در این زمینه باشیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در ادامه با اشاره به جایگاه و نقش اتحادیه پوشاک در حوزه های اقتصادی و اجتماعی جامعه، اظهار كرد: مقرراتی خاص و به روز برای فروشندگان باید در نظر گرفته شود تا در سطح استان با هم اندیشی به رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی مبتلابه بپردازیم.

وی افزود: وظیفه ماست که به بهبود وضعیت جامعه کمک کنیم، فرهنگ سازی کنیم و به مردم القاء کنیم که این موضوع جدی است تا حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی حفظ شود.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا