Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 8234 ۱۳۹۸/۰۵/۱۳   ۲۱:۰۹:۰۷

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد؛
راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری برای حمایت از طرح‌های ملی

 

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: صندوق پژوهش و فناوری این دانشگاه برای حمایت از طرح‌های بزرگ و ملی راه‌اندازی شده است.

به گزارش نای قلم، بابک نگاهداری در هجدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی و رسالت آن در شرایط فعلی کشور بیش از گذشته است.

وی با یادآوری برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: این دانشگاه در کنار آموزش‌های تئوریک، آموزش‌های مهارتی را در نظر دارد و در این راستا برنامه‌ریزی‌های منظمی را عملیاتی می‌کند.

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: با توجه به اینکه در شرایط حاضر اشتغال یکی از دغدغه‌های اساسی کشور است، از این‌رو دانشگاه آزاد اسلامی جذب دانشجو را بر اساس نیازسنجی در برنامه خود قرار داده است.

نگاهداری اظهار کرد: براساس طرح آمایشی در هر منطقه، دانشجویان در رشته‌هایی مطابق با نیاز آن شهر و منطقه جذب می‌شوند که بتوانند سهم عمده‌ای را برای رفع نیازهای اساسی ایفا کنند.

وی خاطرنشان کرد: صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برای حمایت از طرح‌های بزرگ و ملی راه‌اندازی شده است.

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی تحول عظیم در حوزه امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی را یادآور شد و تصریح کرد: توسعه خوابگاه‌های متأهلی برای ترویج فرهنگ ازدواج مورد توجه است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا