اخبار
کد خبر : 8231 ۱۳۹۸/۰۵/۱۳   ۱۵:۵۶:۵۲

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی:
مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در سه شهرستان برگزار می شود

 

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت: مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و بزرگداشت سالگرد شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در سه شهرستان استان برگزار می شود.

یوسف پیربوداقی در گفتگوی اختصاصی با نای قلم، اظهار کرد: مراسم روز خبرنگار امسال در شهرستان های ارومیه، سلماس و مهاباد برگزار می شود.

وی با تاکید بر تلاش برای برگزاری این آیین در شان خبرنگاران و اهالی رسانه‌ای استان، افزود: این مراسم با حضور اصحاب رسانه و مسئولان ساعت 19 عصر روز پنجشنبه 17 مردادماه در ارومیه برگزار می‌شود.

پیربوداقی تصریح کرد: در این مراسم با اولویت اعضای خانه مطبوعات از خبرنگاران رسانه‌های مجازی و مکتوب تجلیل می شود.

رئیس خانه مطبوعات استان، همچنین به حضور استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم روز خبرنگار اشاره و تاکید کرد: مراسم روز خبرنگار امسال طبق روال سال های گذشته با همکاری و حمایت های استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود که جای تقدیر و قدردانی دارد.

پیربوداقی تصریح کرد: برنامه‌های جنبی دیگری از جمله دیدار اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات با امام جمعه ارومیه، تجلیل از خبرنگارانی که در سال گذشته ازدواج کرده اند، برگزاری تور خبری، برنامه‌های تفریحی و مسابقات ورزشی نیز به مناسبت روز خبرنگار توسط خانه مطبوعات و با هماهنگی دیگر مجموعه‌های استان برنامه‌ریزی ‌شده است که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی می شود.

وی گفت: تلاش می‌کنیم که در حد توان حافظ منافع رسانه‌ها و مطبوعات استان باشیم و در این عرصه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

شهید محمود صارمی خبرنگار و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در افغانستان بود که در ۱۷ مردادماه سال ۷۷ در جریان کشتار دیپلمات‌های ایرانی در مزار شریف به دست طالبان به شهادت رسید و این روز در تقویم رسمی کشور به‌عنوان «روز خبرنگار» نام گرفت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا